اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام نور اهواز خبر داد

جذب 3300 دانشجوی نو ورود در سال تحصیلی 92 ـ 91

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام نور اهواز از جذب 3 هزار و 300 دانشجوی نو ورود در مقطع کار‌شناسی این واحد آموزشی در سال تحصیلی 92 ـ 91 خبر داد.

جذب 3300 دانشجوی نو ورود در سال تحصیلی 92 ـ 91

محمدعلی گیتی فروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: دانشگاه پیام نور مر کز اهواز هم اکنون 14 هزار دانشجو دارد که در بیش 90 رشته در حال تحصیل هستند که از این تعداد، 13 هزار دانشجوی کار‌شناسی، 400 دانشجوی کار‌شناسی ناپیوسته و 500 دانشجوی کار‌شناسی ارشد هستند.

گیتی فروز تصریح کرد: قرار است 160 دانشجوی کار‌شناسی ارشد جدید نیز در امسال در این دانشگاه مشغول تحصیل شوند.

وی گفت: مراسم آغاز سال تحصیلی 92-91 دانشگاه‌های پیام نور سراسر استان خوزستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی نماینده محترم ولی فقیه در دانشگاههای استان خوزستان، دکتر حسینی معاون محترم استاندارخوزستان و جمعی از دانشجویان دانشگاههای پیام نور مراکز و واحد‌های استان در بارگاه ملکوتی علی ابن مهزیار اهوازی در روز شنبه یکم مهرماه، برگزار شد.

سرپرست دانشگاه پیام نور اهواز در ادامه به برگزاری آیین استقبال از دانشجویان جدیدالورود اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این مراسم روز شنبه 8 مهرماه برای رشته‌های گروه ادبیات و علوم انسانی و روز یکشنبه 9 مهرماه برای دانشجویان پذیرفته شده در رشته‌های گروه فنی و مهندسی، گروه علوم پایه و گروه مهندسی کشاورزی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص نسبت جمعیت در دانشگاه پیام نور اهواز نیر اظهارداشت: در این دانشگاه 80 درصد دانشجویان خانم و 20 درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

گیتی فروز دانشگاه پیام نور را یک دانشگاه متمرکز دانست و اظهار داشت: بر اساس سیاست‌گذاری‌هایی که در سازمان مرکزی انجام می‌شود این دانشگاه به سمت پذیرش دانشجو در مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکترا پیش می‌رود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول