اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سه اثر بدیع و ارزشمند در جشنواره حرکت رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان یزد از رونمایی سه اثر بدیع و ارزشمند در جشنواره حرکت رونمایی می‌شود.

سه اثر بدیع و ارزشمند در جشنواره حرکت رونمایی می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان یزد، علی اکبر کریمی اظهار داشت: دومین جشنواره استانی حرکت به منظور معرفی و نمایش توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور و نیز تقویت و رشد انجمن‌های علمی - دانشجویی و ارتباط بیشتر دانشجویان با صنعت با مشارکت 20 انجمن علمی برگزیده از 36 انجمن علمی در دانشگاه پیام نور مرکز یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: انجمن علمی دانشجویی در قالب تشکلی علمی - دانشجویی، فعالیت‌های علمی جمعی از دانشجویان علاقمند و داوطلب را در زمینه‌های گوناگون علمی در کنار اساتید فراهم می‌کند که در قالب جشنواره حرکت گوشه‌ای از فعالیت‌ها و طرح‌های شاخص 20 انجمن برگزیده به نمایش گذاشته شده است.

کریمی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره را شناسایی، معرفی، نمایش، حمایت و تجاری سازی فعالیت‌های علمی دانشجویان برشمرد و خاطرنشان کرد: جشنواره حرکت امسال باید نشانه توانمندی، عزت نفس و خودباوری دانشجویان و به مثابه آن اقتدار دانشگاه باشد.

وی با بیان امتیازات ویژه جشنواره امسال عنوان کرد: این جشنواره برای نخستین بار در کشور در دو بخش اصلی و جنبی برگزار خواهد شد.

کریمی عنوان کرد: بخش اصلی جشنواره شامل غرفه انجمن‌های علمی دانشجویی و غرفه نهادهای فعال دانشجویی از جمله بسیج است و در بخش جنبی نیز برگزاری کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی علمی، نمایشگاه محصولات فرهنگی، مسابقه و... در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان یزد خاطر نشان کرد: در این جشنواره برای نخستین بار در کشور از سه اثر بدیع و ارزشمند "هواپیمای بدون سرنشین"، "ربات مسیریاب" و "ربات بشارت نور" که حاصل تلاش و توانایی‌های دانشجویان این دانشگاه است، رونمایی خواهد شد.

کریمی عنوان کرد: با تلاش دانشجویان عضو انجمن‌های علمی و همکاری مسئولان دانشگاه، مراکز و واحدها و نیز مسئولان وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، امیدواریم بتوانیم دومین جشنواره استانی حرکت را در دانشگاه پیام نور استان یزد به صورت پویا، هدفمند و ضابطه‌مند برگزار کنیم.

این جشنواره همزمان با جشن افتتاح سال تحصیلی ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه با حضور معاون فرهنگی وزارت علوم، استاندار، امام جمعه و دیگر مقامات استانی و چهره‌های علمی روز شنبه 15 مهرماه در سایت ولایت دانشگاه پیام نور مرکز یزد برگزار خواهد شد.

این جشنواره از 15 تا 19 مهرماه از ساعت 9 تا 16 میزبان همه دانشجویان، اساتید شرکت‌های تجاری و دانش بنیان و سایر علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول