اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر کشور

تیم راگبی خراسان‌رضوی به مصاف خوزستان می‌رود

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن راگبی هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان‌رضوی گفت: تیم راگبی استان خراسان‌رضوی در نخستین دیدار خود از مرحله سوم لیگ برتر کشور به مصاف تیم خوزستان می‌رود.

تیم راگبی خراسان‌رضوی به مصاف خوزستان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، جلال جهانبخش اظهار داشت: سومین مرحله از چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشور با حضور تیم‌های خوزستان، خراسان‌رضوی، تهران و شیراز از آبان ماه آغاز می‌شود و تیم راگبی استان در نخستین مسابقه خود روز 15 آبان ماه با تیم خوزستان دیدار خواهد کرد.

وی افزود: راگبی خراسان رضوی از 10 سال پیش شروع به فعالیت کرده است و توانسته در دو دوره از لیگ‌برتر در سال های 87 و 90 قهرمان این رقابت‌ها شود و در سال 89 نیز به مقام نایب قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.

مربی تیم ملی راگبی 15 نفره کشور گفت: علیرضا بوستانی و محمد سپهری متین دو بازیکن ملی پوش از خراسان رضوی در تیم ملی برای شرکت در مسابقات آسیایی که 24 مهرماه در کشور هندوستان برگزار می‌شود، حضور دارند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول