اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم راگبی خراسان رضوی خبر داد

10 بازیکن ملی‌پوش در ترکیب تیم راگبی خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: مربی تیم راگبی خراسان رضوی از انجام مراحل آمادگی تیم راگبی استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: 10 بازیکن ملی‌پوش در ترکیب تیم راگبی استان حضور دارند.

10 بازیکن ملی‌پوش در ترکیب تیم راگبی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، جلال جهان‌بخش با بیان اینکه تعداد زیادی از ورزشکاران مستعد راگبی در خراسان رضوی فعالیت دارند، اظهار داشت: کسب دو دوره قهرمانی و یک دوره نایب قهرمانی کشور، گویای توانمندی استان در این رشته ورزشی است.

وی ادامه داد: تیم منتخب راگبی کشور زیر نظر کمیته فنی تیم ملی تشکیل شده که محمد سپهری متین، امیرعطا جلالی و حمیدرضا تقوی نژاد از خراسان رضوی به دلیل کسب عناوینی چون ستاره و بهترین بازیکنان در مسابقات راگبی آقایان قهرمانی کشور در اهواز، در این تیم حضور دارند.

کاپیتان تیم ملی راگبی با اشاره به فراوانی بازیکنان ملی پوش در تیم راگبی خراسان رضوی، عنوان کرد: در حال حاضر حمید تقی‌نژاد، عطا جلالی، حسن حسن‌نژاد، محمد سپهری، محمد بوستانی، ایمان‌رجبی و علیرضا بوستانی، در رده سنی بزرگسالان عضو تیم ملی راگبی هستند.

جهانبخش افزود: جواد امیدی، مصطفی نیمروزی و بهروز دهباشی نیز بازیکنانی هستند که عضو تیم ملی رده سنی زیر 20 سال هستند.

وی مجتبی کمالی، حسن مردسیاح، شهرام شریفی، احسان مختارنژاد و بهنام جاویدی را افراد دعوت شده به اردوی تیم ملی بزرگسالان در سال جاری معرفی کرد.

وی با اشاره به نامناسب بودن انجام این ورزش در زمین چمن مصنوعی، اظهار کرد: برای آمادگی مسابقات راگبی قهرمانی کشور در ماه گذشته، تمرینات تیم استان در این مرحله، در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی صورت گرفت.

مربی تیم ملی راگبی افزود: در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم برای شرکت در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی راگبی کشور در تهران که مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود، تمرینات خود را در یک زمین چمن طبیعی انجام دهیم.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول