اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم خبر داد

حضور بانوان قمی در راگبی انتخابی مسابقات آسیایی

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: بانوان راگبی‌باز قمی در رقابت‌های انتخابی مسابقات قهرمانی آسیا با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

حضور بانوان قمی در راگبی انتخابی مسابقات آسیایی

ندا زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: همزمان با رقابت‌های رشته بیس‌بال و همچنین در حالی که رقابت‌های رشته فوتبال دستی قهرمانی کشور در راه است، مسابقات راگبی انتخابی تیم‌های ملی آقایان و بانوان راگبی کشورمان نیز از دوشنبه آینده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در پیکارهای راگبی قهرمانی مردان و بانوان کشور یادآور شد: بر اساس ثبت‌نام به عمل آمده از استان‌های مایل به شرکت در این رقابت‌ها توسط فدراسیون انجمن‌های ورزشی در این مسابقات 26 تیم به میدان می‌روند.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از مشخص شدن میزبان و زمان برگزاری رقابت‌های راگبی قهرمانی مردان و بانوان کشور خبر داد و بیان داشت: با تصمیم فدراسیون انجمن‌های ورزشی، هیئت گلستان در شهر گرگان میزبان این مسابقات خواهد بود.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار انجمن راگبی فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور، در مسابقات راگبی هفت نفره قهرمانی کشور با عنوان راگبی سونز هر دو بخش آقایان و بانوان به منظور انتخاب تیم‌های ملی، 26 تیم حضور خواهند داشت.

زمانی خاطر نشان کرد: در مسابقات بخش بانوان راگبی سونز قهرمانی کشور در شهر گرگان، 11 تیم برای کسب عنوان قهرمانی کشور به رقابت می‌پردازند در حالی که در رقابت‌های بخش آقایان این دوره نیز 15 تیم مدعی حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: در حالی که ورود تیم‌ها و استقرار آنها در گرگان امروز جمعه 23 تیرماه اعلام شده است، این رقابت‌ها از صبح فردا به مدت شش روز تا 29 تیرماه برگزار می‌شود تا بهترین‌ها به اردوی تیم‌های ملی کشورمان فرا خوانده شوند.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم بیان داشت: این در حالی است که رقابت‌های رده بانوان نیز در روزهای 24 و 25 تیرماه با حضور استان‌های شرکت‌کننده تا معرفی تیم‌های برتر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تیم‌های شرکت‌کننده در بخش بانوان مسابقات راگبی سونز قهرمانی کشور خاطر نشان کرد: علاوه بر تیم بانوان قم تیم‌های گیلان، کرمانشاه، اردبیل، تهران، البرز، هرمزگان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، لرستان و گلستان نیز برای کسب عناوین اول تا سوم این دوره از پیکارها به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول