اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی

بانوی قمی مسئول برگزاری کلاس بین‌المللی راگبی شد

خبرگزاری فارس: بانوی قمی از سوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان مسئول برگزاری کلاس بین‌المللی راگبی شد.

بانوی قمی مسئول برگزاری کلاس بین‌المللی راگبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که راگبی در کنار ورزش‌هایی مانند بیس‌بال، کریکت و سافت‌بال در قالب یک مجموعه و یک هیئت مشترک فعالیت خود را به صورت رسمی از اوایل دهه 1380 در قم آغاز کردند و در مجموع رشته‌هایی نوپا و تازه وارد به جمع ورزش‌های سابقه‌دار در قم به شمار می‌روند، اما پیشرفت‌های این رشته‌ها همچنان ادامه دارد.

در حالی که هر چهار رشته دارای ورزشکارانی مستعد، توانمند و آینده‌دار هستند، رشته راگبی در کنار مسابقات مختلفی که در سطح استان برگزار می‌شود و اعزام‌های متنوعی که دارد در بخش‌های مربیگری و داوری نیز موجب سربلندی ورزش قم شده است.

انتخاب نرجس شبانی دبیر سابق هیئت قم و همچنین مربی، بازیکن و داور مطرح قم در رشته راگبی به عنوان مسئول برگزاری کلاس بین‌المللی این رشته ورزشی نشان از توانایی و استعداد بالقوه بانوان قمی در این رشته ورزشی است.

شبانی در حالی به عنوان مسئول برگزاری کلاس بین‌المللی راگبی انتخاب شده است که در تیر ماه سال جاری به عنوان تنها داور راگبی بانوان قم از سوی انجمن راگبی فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای قضاوت در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزیده شد.

وی در مسابقات راگبی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی هیئت انجمن‌های ورزشی استان گلستان و در شهر گرگان برگزار شد، قضاوت‌های مطلوبی را به نمایش گذاشت و سرانجام عنوان بهترین داور را نیز به خود اختصاص داد.

این چهره ارزنده ورزش بانوان قم علاوه بر تبحر در داوری و مربیگری رشته راگبی و همچنین سایر رشته‌های همگام با آن، در حال حاضر یکی از اعضای کمیته فنی تیم ملی راگبی بانوان کشورمان به شمار می‌رود و این تیم را برای حضور در مسابقات مهم برون مرزی آماده می‌کند.

بانوان قم در حال حاضر در رشته سافت‌بال که برای آقایان با نام بیس‌بال برگزار می‌شود همچنین در رشته راگبی فعال هستند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول