اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم:

بهترین‌های راگبی قم به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از اعزام تیم راگبی مردان قم به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

بهترین‌های راگبی قم به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

سعید توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: راگبی از جمله ورزش‌های زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی است که استعدادهای بالقوه با ظرفیت بسیار بالایی در این رشته ورزشی در استان قم فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: تیم‌های رشته‌های مختلف زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی در طول سال جاری طبق تقویم فدراسیون انجمن‌های ورزشی در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور رشته‌های مختلف با بهترین نفرات و امکانات شرکت خواهند کرد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: در حال حاضر به عنوان نخستین رویداد سال جدید، رقابت‌های راگبی قهرمانی مردان کشور در انتظار ورزشکاران مستعد و توانمند راگبی استان قم است که امیدواریم مقامی شایسته برای تیم اعزامی قم به دست آید.

وی با اشاره به حضور 13 تیم در پیکارهای راگبی مردان قهرمانی کشور، به زمان آغاز این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: این دوره از مسابقات از روز یکشنبه هفته آینده یعنی بیستم فروردین ماه در تهران آغاز می‌شود.

توکلی خاطر نشان کرد: در حالی از روز بیستم فروردین ماه در تهران زنگ مسابقات راگبی قهرمانی کشور در رده مردان به صدا در خواهد آمد که تیم راگبی مردان هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم در گروهی دشوار قرار گرفته است.

وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان، این دوره از رقابت‌های راگبی قهرمانی مردان کشور در زمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود و 13 تیم در آن حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم بیان کرد: در صورتی که در جریان این مسابقات، بازیکنان شایسته و مستعدی شناسایی شوند، از سوی کادر فنی تیم ملی به اردوی تیم ملی کشورمان راگبی مردان کشورمان دعوت خواهند شد.

وی در ادامه به گروه‌بندی رقابت‌های راگبی قهرمانی مردان کشور اشاره کرد و بیان داشت: تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در چهار گروه سه و چهار تیمی قرار گرفته‌اند که رقابت‌های خود را در این دوره به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند.

توکلی عنوان داشت: تیم راگبی مردان قم در گروه نخست این رقابت‌ها با تیم‌های راگبی آذربایجان شرقی و لرستان هم‌گروه است و در گروه دوم نیز تیم‌های راگبی مردان تهران، گیلان، اصفهان و هرمزگان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی خاطر نشان کرد: این در حالی است که در گروه سوم تیم‌های خوزستان، کرمان و زنجان برای کسب جواز صعود به مرحله دوم رقابت می‌کنند و در گروه چهارم نیز سه تیم راگبی فارس، خراسان رضوی و گلستان مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول