اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تغییر میزبان و زمان برگزاری مسابقات

حریفان قم در راگبی قهرمانی کشور تغییر کردند

خبرگزاری فارس: حریفان تیم راگبی مردان قم در مسابقات راگبی قهرمانی کشور نسبت به اعلام پیشین فدراسیون انجمن‌های ورزشی تغییر کردند.

حریفان قم در راگبی قهرمانی کشور تغییر کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسابقات راگبی قهرمانی مردان کشور نخستین رویداد سال جدید این رشته ورزشی به شمار می‌رود که تیمی متشکل از ورزشکاران مستعد و توانمند راگبی استان قم یکی از تیم‌های مدعی کسب مقامی شایسته در این دوره به شمار می‌رود.

این در حالی است که حضور 13 تیم در پیکارهای راگبی مردان قهرمانی کشور قطعی شده است ولی این مسابقات از نظر زمان برگزاری در تاریخی غیر از زمان پیشین اعلام شده از سوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار خواهد شد.

پیش از این قرار بود این دوره از مسابقات راگبی قهرمانی مردان کشور از روز یکشنبه گذشته یعنی بیستم فروردین ماه در تهران آغاز ‌شود اما با تغییر برنامه برگزاری رقابت‌ها از سوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، زنگ آغاز مسابقات راگبی قهرمانی کشور در رده مردان با پنج روز تاخیر از جمعه این هفته به صدا درخواهد آمد.

پیش از این طبق برنامه‌ریزی فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان قرار بود این دوره از رقابت‌های راگبی قهرمانی مردان کشور در زمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار ‌شود و 13 تیم در آن حضور داشته باشند که از قضا میزبان رقابت‌ها و همچنین گروه‌بندی بازی‌ها کاملا تغییر کرد.

این رقابت‌ها به واسطه انتخاب تیم ملی از اهمیت خاصی برخوردار است و در صورتی که در جریان این مسابقات، بازیکنان شایسته و مستعدی شناسایی شوند، از سوی کادر فنی تیم ملی به اردوی تیم ملی کشورمان راگبی مردان کشورمان دعوت خواهند شد.

بدین ترتیب با تغییراتی که از سوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی در نحوه، زمان و مکان برگزاری مسابقات راگبی قهرمانی سال 91 مردان کشور به وجود آمده است، تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در سه گروه سه تیمی و یک گروه چهار تیمی قرار گرفته‌اند که رقابت‌های خود را در این دوره به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند.

تیم راگبی مردان قم در گروه نخست این رقابت‌ها پیش از این با تیم‌های راگبی آذربایجان شرقی و لرستان هم‌گروه بود که با تغییرات ایجاد شده تیم راگبی آذربایجان شرقی از این گروه خارج شد و تیم خراسان رضوی حریف تیم مردان قم شد.

مسابقات راگبی قهرمانی ایران (سطح‌بندی کشور) در حالی از روز 25 فروردین ماه جاری در اهواز برگزار می‌شود که مجموعه ورزشی تختی شهرستان اهواز میزبان این رقابت‌ها است و در گروه دوم نیز تیم‌های تهران، گیلان، اصفهان و هرمزگان حضور دارند.

همچنین در گروه سوم تیم‌های خوزستان، کرمان و زنجان و در گروه چهارم تیم‌های فارس، آذربایجان شرقی و گلستان مسابقه می‌دهند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تیم مردان قم 25 فروردین به مصاف خراسان رضوی و 27 فروردین به دیدار لرستان خواهد رفت و در پایان این رقابت‌ها تیم‌های اول هر گروه به دسته یک راه می‌یابند. همچنین تیم‌های دوم به دسته دو، تیم‌های سوم به دسته سه و تیم‌های چهارم هر گروه به دسته چهارم راه خواهند یافت.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول