اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم:

راگبی‌بازان قم به پیکارهای سونز قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از اعزام تیم راگبی قم به رقابت‌های سونز قهرمانی کشور خبر داد.

راگبی‌بازان قم به پیکارهای سونز قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

سعید توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های این هیئت در اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف اظهار کرد: از تیرماه حرکت جدی ورزشکاران این هیئت در رشته‌های مختلف برای حضور موفق در پیکارهای قهرمانی کشور آغاز شده است.

وی ادامه داد: هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم در رشته‌های مختلفی همچون راگبی، کریکت، سافت‌بال، بیس‌بال، فوتبال دستی، طناب‌کشی و چندین رشته ورزشی دیگر تیم‌های خود را برای اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور آماده می‌کند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: در حال حاضر تیم‌های تمام رشته‌های ورزشی این هیئت که رقابت‌های مهم قهرمانی کشور را در تیرماه و همچنین بعد از ماه مبارک رمضان در پیش دارند، زیر نظر مربیان خود در تمرینات آماده‌سازی به سر می‌برند.

وی اضافه کرد: یکی از تیم‌هایی که خود را برای شرکت در پیکارهای قهرمانی لیگ باشگاه‌های کشور آماده می‌کند، تیم بیس‌بال هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم است که بازی‌های آن از نیمه دوم تیرماه طبق برنامه‌ فدراسیون انجمن‌های ورزشی آغاز خواهد شد.

توکلی در ادامه از آماده شدن تیم راگبی هفت نفره (سونز) قم برای شرکت در مسابقات قهرمانی راگبی کشور خبر داد و یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون انجمن‌های ورزشی میزبان و زمان برگزاری پیکارهای قهرمانی راگبی سونز کشور مشخص شده و تیم قم خود را آماده این پیکارها می‌کند.

وی ابراز داشت: ‌هیئت انجمن‌های ورزشی استان گلستان در شهر گرگان میزبان مسابقات قهرمانی راگبی هفت نفره کشور است و این رقابت‌ها به سبب اینکه جنبه انتخابی تیم ملی را دارد،‌ دارای حساسیت بسیار بالایی است.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم تصریح کرد: برنامه برگزاری رقابت‌های راگبی سونز قهرمانی کشور در حالی اعلام شده است که این دوره از مسابقات به عنوان انتخابی تیم‌های ملی مردان و بانوان تیرماه به میزبانی گرگان برگزار می‌شود.

توکلی خاطر نشان کرد: بر این اساس رقابت‌های راگبی هفت نفره قهرمانی کشور (سونز) در بخش بانوان روزهای 24 و 25 تیرماه برگزار می‌شود و بعد از آن مردان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها، برای کسب عناوین برتر پیکارهای بخش مردان 28 و 29 تیر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت اعزام تیمی آماده به پیکارهای قهرمانی آسیا، به مشخص شدن زمان و میزبان برگزاری مسابقات آسیایی این رشته اشاره کرد و بیان داشت: تیم ملی راگبی هفت نفره بانوان کشورمان مهرماه در مسابقات آسیایی هند به مصاف حریفان خواهد رفت ضمن اینکه تیم ملی راگبی (سونز) مردان شهریورماه در مسابقات آسیایی چین حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول