اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم:

چهره‌های شاخص راگبی قم عضو تیم ملی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: در بین بازیکنانی که به تیم ملی راگبی دعوت شده‌اند، چهره‌های شاخص راگبی قم نیز حضور دارند.

چهره‌های شاخص راگبی قم عضو تیم ملی هستند

سعید توکلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: اینکه راگبی قم این ظرفیت را دارد که اعضای تیم اعزامی آن به رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور در تیم ملی راگبی کشورمان عضویت داشته باشند، موجب افتخار برای این هیئت تازه تاسیس و ورزش قم است.

وی ادامه داد: راگبی از جمله رشته‌های زیرمجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم است که در قم با وجود اینکه یک ورزش نوپا است، طرفداران و علاقمندان زیادی دارد و این علاقمندی موجب شده است تا با وجود امکانات محدود تیمی قوی در مسابقات مختلف کشوری اعم از لیگ و قهرمانی این رشته در رقابت با سایر استان‌ها داشته باشیم.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم در ادامه به رقابت‌های راگبی سطح‌بندی قهرمانی کشور که فروردین ماه در اهواز برگزار شد اشاره کرد و بیان داشت: تیم راگبی مردان قم در این رقابت‌ها در مکان دوم گروه نخست قرار گرفت و خود را به عنوان یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم معرفی کرد.

وی ادامه داد: نتیجه حضور موفق تیم راگبی مردان قم در مسابقات سطح‌بندی این رشته ورزشی در نخستین ماه سال 1391 این بود که چهره‌های مستعد و شاخص این تیم به تیم ملی راگبی کشورمان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شدند.

توکلی بیان کرد: حرکت تیم ملی راگبی کشورمان با برپایی اردوی آماده‌سازی به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی سید دو آسیا در مجموعه آزادی تهران آغاز شده است و در بین ملی‌پوشان دعوت شده به این اردو شاهد حضور چند راگبی‌باز قمی نیز هستیم.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، تمرینات آماده‌سازی این تیم در دو نوبت صبح و عصر در زمین شماره چهار آزادی برگزار می‌شود و ملی‌پوشان تا بیست و ششم اردیبهشت ماه جاری در آن حضور خواهند داشت.  

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم خاطر نشان کرد: مرحله نهایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی راگبی مردان کشورمان نیز از روز اول خرداد ماه آغاز می‌شود و تا زمان اعزام به مالزی یعنی هشتم خرداد ادامه خواهد داشت.

وی ابراز داشت: رقابت‌های سید دو راگبی قهرمانی آسیا از یازدهم خرداد با حضور تیم‌های مالزی، ایران، چین و تایلند در شهر کوالالامپور مرکز مالزی برگزار می‌شود که تیم برتر راهی سید یک آسیا و مسابقات مقدماتی جام جهانی خواهد شد.

توکلی با اشاره به اسامی نفرات دعوت شده به اردوی آمادگی تیم ملی راگبی کشورمان افزود: اسماعیل شصتی، آریا چتر نور، مهدی ممتاز امیری، ارشیا متقی‌نژاد، روزبه اندوهگین، ایرج عبدی، محمد کرمانشاهی و امین بیابانی‌زاده به این اردو دعوت شده‌اند.

وی یادآور شد: محمد خلیلی، حمید زارع، میثم خادم، سینا خانزاده، اکبر غلامی، محمد بوستانی‌گلستانی، پویان شادکام، آرشام متقی‌نژاد، حامد عطاب، امانوئل یعقوب خدابخش، شهاب دهقان، معین سرکاری، احمد اتحادپور و یوسف جلالی هم در این اردو حضور خواهند یافت.

توکلی ادامه داد: مرتضی رسولی، حسن نوزاد، شهرام بهزادی، رسول اسمار، حسن حسن‌نژاد، عطا جلالی، شهاب بالالی، امیر ابریشمی، سجاد ایزدی، رامین نوری‌سعدی، ناصر اسلامی‌منش، محمد سپهری‌متین، امین حسین‌زاده، حمیدرضا تقوی‌نژاد، نعیم هرجابی، محمد جمشیدی، پیام شجاعی، پدرام بنی عامریان، رضا شهریاری، جیمز فرج الهی از انگلستان، فرجام عطشان از استرالیا و سلمان شریعت از آمریکا هم دیگر نفرات دعوت شده به این اردو هستند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول