اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توکلی خبر داد

دعوت راگبی‌بازان قمی به اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از دعوت راگبی‌بازان توانمند قمی به تیم ملی راگبی کشورمان خبر داد.

دعوت راگبی‌بازان قمی به اردوی تیم ملی

سعید توکلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: پیش از این راگبی‌بازان قمی همواره در تیم ملی راگبی کشورمان حضور موثری داشته‌اند و سابقه خوبی از راگبی قم در نزد فدراسیون وجود دارد که این مسئله زمینه دعوت راگبی‌بازان قم به مسابقات آسیایی را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: برای حضور در مسابقات آسیایی مالزی که در حال حاضر مهم‌ترین رویداد پیش روی راگبی‌بازان کشورمان است، ملی‌پوشان راگبی دعوت شده به اردوی تیم ملی از روز سه‌شنبه هفته آینده یعنی 12 اردیبهشت به اردو می‌روند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم در ادامه با اشاره به زمان برگزاری مسابقات آسیایی مالزی بیان کرد: پیکارهای آسیایی راگبی از اول خردادماه به میزبانی مالزی برگزار خواهد شد و تیم ملی راگبی با بهترین‌های کشورمان به این مسابقات اعزام می‌شود.

توکلی یادآور شد: ترکیب تیم ملی راگبی اعزامی کشورمان به رقابت‌های آسیایی مالزی را 15 نفر تشکیل می‌دهند که باید خود را در اردوها و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی راگبی که زیر نظر کادر فنی برگزار می ‌شود برای این رقابت‌ها آماده کنند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم ابراز کرد: بر اساس برنامه‌ریزی و اعلام فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان، اردوی تیم ملی راگبی برای حضور در این مسابقات از دوازدهم اردیبهشت‌ماه با دعوت از 40 بازیکن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در مراحل بعدی این نفرات کاهش پیدا می‌کند تا در نهایت 15 ملی‌پوش به مسابقات آسیایی مالزی اعزام شوند.

توکلی خاطر نشان کرد: نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی راگبی پنج‌شنبه هفتم اردیبهشت توسط کمیته فنی انجمن راگبی و سرمربی تیم ملی اعلام خواهند شد که قطعا از بین راگبی‌بازان قمی که در مسابقات سطح‌بندی کشور حضور موفقی داشتند، نفرات شاخصی به تیم ملی راگبی دعوت خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت تیم راگبی مردان قم در کسب رتبه دوم گروه نخست رقابت‌ها و حضور در لیگ دسته دوم این رشته ورزشی اظهار داشت: رقابت‌های راگبی سطح بندی قهرمانی کشور به میزبانی هیئت انجمن‌های ورزشی استان خوزستان در شهر اهواز برگزار شد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: با برنامه‌ریزی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، رقابت‌های مقدماتی راگبی سطح‌بندی کشور در چهار گروه مقدماتی برگزار شد که قم در گروه نخست با تیم‌های خراسان رضوی و لرستان هم‌گروه بود که به یک پیروزی و یک باخت دست یافت و در لیگ دسته دوم جای گرفت.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول