اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معرفی بهترین بازیکن از تیم

راگبی بازان قم از سد لرستان عبور کردند

خبرگزاری فارس: راگبی بازان قم در رقابت‌های راگبی قهرمانی مردان کشور در جدالی کاملا برتر از سد تیم لرستان عبور کردند.

راگبی بازان قم از سد لرستان عبور کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که رقابت‌های راگبی قهرمانی کشور به میزبانی هیئت انجمن‌های ورزشی استان خوزستان در اهواز آغاز شده و هم اکنون نیز در جریان است، راگبی بازان قم پیروزی دلچسبی را در مقابل تیم لرستان به دست آوردند.

این در حالی است که رقابت‌های روز نخست این مسابقات با صدرنشینی تهران، خراسان، خوزستان و فارس همراه بود، در ادامه مسابقات راگبی سطح بندی قهرمانی کشور تیم راگبی مردان هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم مقابل لرستان موفق به کسب برتری شد.

در این دیدار که در مجموعه ورزشی تختی شهر اهواز و از گروه اول مرحله مقدماتی برگزار شد، تیم راگبی مردان قم با نتیجه 17 بر هفت مقابل لرستان به برتری رسید تا پیروزی دلچسبی را کسب کرده و آماده دیدارهای آتی با حریفان شود.

نکته قابل توجه دیدار حساس تیم‌های راگبی مردان قم و لرستان در دومین روز راگبی قهرمانی کشور در خوزستان، این بود که در پایان این دیدار امین زرین از تیم راگبی هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد.

پیروزی تیم راگبی مردان قم در مصاف با لرستان در حالی به دست آمد که در این گروه تیم راگبی هیئت انجمن‌های ورزشی استان خراسان رضوی صاحب دو برد متوالی مقابل قم و لرستان شد و به رقابت‌های دسته اول کشور راه پیدا کرد.

بر اساس برنامه ریزی انجمن راگبی فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان، در پایان این رقابت‌ها تیم‌های اول هر گروه به دسته اول راگبی مردان کشور صعود می‌کنند و تیم‌های دوم به دسته دوم این رشته ورزشی راه خواهند یافت.

این در حالی است که تیم‌های سوم گروه‌های چهارگانه در لیگ دسته سوم راگبی مردان کشور قرار می‌گیرند و تیم‌هایی که در گروه‌های چهارگانه در انتهای جدول رده بندی قرار می‌گیرند، تیم‌های حاضر در دسته چهارم راگبی کشور هستند.

بر اساس قرعه کشی انجام شده، در گروه نخست این رقابت‌ها تیم راگبی خراسان رضوی، هیئت قم و هیئت لرستان قرار دارند، ضمن اینکه در گروه دوم این مسابقات تیم‌های راگبی مردان تهران، گیلان و اصفهان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در گروه سوم نیز تیم‌های راگبی خوزستان، زنجان و کرمان حضور دارند و در گروه چهارم پیکارهای سطح بندی راگبی قهرمانی کشور در اهواز، تیم‌های راگبی مردان فارس، آذربایجان شرقی و گلستان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول