اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

امروز سپاه با ولایت‌مداری می‌تواند تهدیدات دشمن را خنثی کند

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروز سپاه با تکیه بر اعتقادات اسلامی و ولایت‌مداری می‌تواند هر نوع تهدیدی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی خنثی کند.

امروز سپاه با ولایت‌مداری می‌تواند تهدیدات دشمن را خنثی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین اظهار کرد: بزرگترین حربه کنونی دشمن علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران و چالش فرا روی نظام، از طریق مباحث اقتصادی است و استکبار می‌خواهد از این راه کشور را زمین‌گیر کند.

ریحانی تصریح کرد: امروز کشور در شرایط بحرانی قرار دارد، دشمن و استکبار جهانی با تمام توان جنگ‌های امنیتی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی علیه ما به‌راه انداخته است، اما با تدبیر و دوراندیشی و درایت مقام معظم رهبری و ترسیم نقشه راه، با تمام توان در مقابل دنیای استکبار ایستاده‌ایم.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نقشه راهبردی برای ما تعیین کردند و ما در تمامی تهدیدات و تحریم‌های دشمن توانسته‌ایم سربلند باشیم که این مرهون رهبری‌های حکیمانه مقام عظمای ولایت و بصیرت ملت آگاه ایران اسلامی است.

ریحانی گفت: راه مقابله با تحریم‌ها، پشتیبانی از تولید داخلی، تقویت چرخه تولید و کیفیت بخشیدن به تولیدات داخلی و ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی است.

وی تاکید کرد: جهان استکبار وقتی ناامید از توطئه‌ها شد، با همه توان، جنگ همه جانبه‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی راه انداخت که به فضل الهی و با حضور سپاه و بسیج مردمی و سازماندهی ارتش 20 میلیونی، پیروزی‌های بزرگی نصیب کشور شده است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اطاعت از ولی‌فقیه به تجهیزات روز دست پیدا کرده و دستاوردهای امروز این نیرو حاصل تلاش جوانان ایران اسلامی است، گفت: رمز پیروزی سپاه در عرصه‌های مختلف و علت عصبانیت دشمن، ولایت‌مداری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

ریحانی تصریح کرد: ایمان، تجهیزات نظامی را اثربخش می‌کند و امروز سپاه با تکیه بر اعتقادات اسلامی و ولایت‌مداری می‌تواند هر نوع تهدیدی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی خنثی کند و وظیفه داریم افتخارات نظام را به نسل‌های آینده منتقل کنیم و در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنا به توصیه امام(ره)، روح لطیف اسلامی حفظ شده و یک زیرساخت قوی و نظام تربیتی درون و برون‌ سازمانی اثربخش وجود دارد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول