اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نوری‌همدانی:

ولایتمداری مردم از افتخارات این نظام است

خبرگزاری فارس: یک مرجع تقلید گفت: از افتخارات این نظام و مملکت این است که مردمی ولایتمدار دارد زیرا رکن دوم انقلاب همین مردم هستند.

ولایتمداری مردم از افتخارات این نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در سال روز شهادت امام ششم شیعیان امام جعفر صادق(ع) با حضور در بین مردم کرمانشاه در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: انقلاب امام خمینی رحمت‌الله سه نهضت در درون خود نهفته داشت که در واقع احیاکننده حکومت ولایی ائمه اطهار(ع) بود.

آیت‌الله نوری‌همدانی تصریح کرد: حکومت ولایی که امام خمینی احیا کرد بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی بود. امام خمینی با انقلاب نهضت حکومت حضرت علی(ع)، نهضت جهادی امام حسین(ع)‌ در قیام عاشورا و نهضت فرهنگی امام صادق(ع) را با حرکت عظیم انقلابی خود با شجاعت زنده کرد.

این مرجع عالم تشیع امام خمینی را فقیه رشید و بت‌شکن آگاه به زمان خواند و گفت: امام خمینی در مقابل سیاست‌های غلط دنیا قیام کرد.

آیت‌الله نوری‌همدانی خاطرنشان کرد: اسلام، مردم و ولایت فقیه سه رکن انقلاب اسلامی ایران هستند که اسلام را باید با امر به معروف و نهی منکر حفظ کرد.

وی مردم را دومین رکن انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: به گفته امام خمینی مردم ایران از مردم زمان پیامبر بهتر هستند بنابراین می‌توان گفت تا این مردم هستند انقلاب نیز زنده و پایدار خواهد ماند زیرا قدرت از آن مردم است و ملت بزرگ ایران همیشه با حضور پررنگشان در صحنه‌های مختلف این موضوع را به جهانیان اثبات کرده است. 

آیت‌الله نوری‌همدانی سومین رکن انقلاب را ولایت فقیه نامید و اظهار کرد: مردم با شناخت کامل، به اهل بیت عصمت و طهارت محبت دارند و از افتخارات نظام جمهوری اسلامی این است که مردمی ولایتمدار دارد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه خون شهدای ما امتداد خون شهدا در کربلاست تصریح کرد: احیای مکتب عاشوراست که اسلام را زنده نگه‌ داشته است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول