اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی بجنورد:

تبعات اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح بجنورد تدبیر شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی بجنورد بر لزوم تدبیر تبعات اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح در چهارراه خوشی بجنورد تاکید کرد و گفت: باید به هر شکل حق و حقوق مردم در این زمینه دیده شود.

تبعات اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح بجنورد تدبیر شود

رضا فیروزه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: چه اشکالی دارد زمانی که طرحی در شورا مصوب شده اما بستر اجرای آن فراهم نیست، شورا نسبت به مصوبه خود تجدیدنظر کند.

وی افزود: کسبه چهارراه شهدای بجنورد همواره از ما برای ارائه مسائل و مشکلات اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح و سایر مشکلات دعوت کرده‌اند که لازم است به خواسته‌های مردم توجه شده و از کنار آن بی‌تفاوت نگذشت.

این عضو شورای اسلامی بجنورد گفت: از ابتدا هم به خاطر مشکلاتی اعم از منابع مالی و همچنین عدم نیاز به اجرای این پروژه با آن مخالف بودم ولی این طرح شهرداری در شورا با رای سایر اعضا آرای لازم را کسب کرد.

وی با بیان اینکه اکنون به خاطر برخی از مشکلات به ویژه رکود بازار کسبه این محل به خاطر مسدودشدن مسیر، پروژه متوقف شده است، تصریح کرد: اکنون بحران به وجود آمده و باید اعضای شورای شهر نشسته و این موضوع را تدبیر کنند.

فیروزه‌ای اظهار کرد: به عنوان یکی از اعضای شورای شهر در گذشته مخالفت خود را در رسانه‌ها اعلام کرده‌ام.

وی گفت:‌ این تقاطع باید به صورت کارشناسی شده اجرا می‌شد و در صورت لزوم اجرای این تقاطع در حوالی بیمارستان امام علی (ع) برای باز شدن گره ترافیکی انجام می‌شد.

تقاطع غیر همسطح چهارراه خوشی بجنورد که از آن به عنوان بزرگترین پروژه شهری یاد می‌شود، اخیراً به خاطر اعتراضات کسبه به جهت مسدودشدن مسیر و رکود در بازار اصناف، دچار توقف شده است.

به گزارش فارس، برای اجرای این پروژه بر اساس فهرست بهای امسال 86 میلیارد ریال اعتبار لازم بوده که بر اساس توافقات قرار بوده تا بخشی از اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات استانی تأمین و در اختیار شهرداری گذاشته شود.

شهر بجنورد مرکز خراسان‌شمالی با دارا بودن دو منطقه شهری و همچنین شهرداری مهر، 200 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول