اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان:

حرکت در مسیر شهدا نیازمند مدیریت صحیح سیستم تربیتی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: اگر بخواهیم در مسیر شهیدان گام برداریم سیستم تربیتی کشور باید صحیح مدیریت شود و وزارت آموزش و پرورش با توجه به سند ملی تحول بنیادین، به این جایگاه رسیده است.

حرکت در مسیر شهدا نیازمند مدیریت صحیح سیستم تربیتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، عباس حسنی‌محتشم ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش ملایر ضمن محکوم کردن هتک حرمت به ساحت پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: دانش‌آموزان دوره‌های راهنمایی و متوسطه سراسر استان فردا یکشنبه با شرکت در راهپیمایی انزجار خود را از ساخت فیلم اهانت‌آمیز به پیامبر اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به پشت سر گذاشتن دوره‌های مختلف انقلاب بعد از جنگ تحمیلی گفت: در حال حاضر سیستم تعلیم و تربیت به این موضوع اذعان دارد که اگر بخواهیم در مسیر شهیدان گام برداریم سیستم تربیتی کشور باید صحیح مدیریت شود و وزارت آموزش و پرورش با توجه به سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش به این جایگاه رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان ابراز داشت: تمام نقاط قوت و ضعف سند تحول را زیر ذره‌بین قرار داده‌اند و آموزش و پرورش با همکاری و همراهی مدیران و مسئولان از این امتحان سربلند بیرون آمده است.

وی آغاز سال تحصیلی امسال را متفاوت با سال‌های قبل خواند و گفت: چاپ 131 میلیون جلد کتاب و توزیع آن در شهریور ماه نشان از برنامه‌ریزی دقیق و منسجم وزارت آموزش و پرورش برای آغاز بازگشایی مطلوب مدارس بود.

حسنی‌محتشم ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند علی تکلو در طول دوران مدیریت ایشان در ملایر گفت: ایشان با درایت، علم، تجربه و تخصص در تمام زمینه‌ها موفق عمل کردند و شهرستان ملایر همیشه با احراز رتبه‌های برتر استانی و کشوری درخشش خوبی در شاخص‌های مختلف داشته است.

مدیر آموزش و پرورش سابق ملایر نیز ضمن تشکر و قدردانی از فرهنگیان ملایر، جابه‌جایی مدیران در نظام اداری را امری طبیعی دانست و گفت: بنده به لحاظ حفظ عزت نفس، استقلال‌طلبی و مصلحت آموزش و پرورش در تاریخ چهارم خرداد 91 استعفای کتبی خود را تقدیم مدیرکل کردم و ایشان به لحاظ لطف و عنایتی که به بنده داشتند مصلحت دیدند که من در فصل پرکار تابستان تا اوایل سال تحصیلی در خدمت عزیزان شهرستان ملایر باشم.

علی تکلو افزود: آموزش و پرورش ملایر در طول چند سال گذشته ضمن حفظ استقلال و ارتقای جایگاه آن، توانسته در عرصه‌های مختلف عمرانی، اداری، مالی، آموزشی، پرورشی و... توفیقات ارزشمندی را کسب کند.

وی ابراز داشت: طبیعی است که این توفیقات ارزشمند با برنامه‌ریزی دقیق و منطقی عزیزان ستادی و اداری و پیگیری و تلاش مدیران و زحمات طاقت‌فرسای دبیران، آموزگاران و مربیان محقق شده است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به دید مدیریتی از زبان علی (ع) گفت: دید معنوی ابزار آزمایش است و دید مادی فقط برای خدمتگزاری است و نباید وسیله آب و نان باشد.

حجت‌الله چهاردولی افزود: محور کار باید برنامه‌محوری باشد و مدیر اداره باید با نظارت بر حوزه کاری خود قانونمداری را رعایت و در راستای تعلیم و تربیت و پویایی آن گام بردارد .

در پایان این مراسم طی حکمی علی تکلو به عنوان مشاور مدیر کل آموزش و پرورش انتخاب و ابلاغ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ملایر به حجت‌الله چهاردولی اهدا شد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول