اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش راهنمایی و رانندگی استان یزد:

سال تحصیلی امنی را آغاز کردیم/ مدرسه ترافیک آماده ارائه آموزش ترافیک

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش راهنمایی و رانندگی استان یزد گفت: امسال هیچ مشکل ترافیکی و یا تصادف در آغاز سال تحصیلی نداشتیم.

سال تحصیلی امنی را آغاز کردیم/ مدرسه ترافیک آماده ارائه آموزش ترافیک

سروان علیرضا آدمی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: راهنمایی و رانندگی برای سهولت در رفت و آمد دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی، تمهیداتی را اندیشید و کلیه نیروهای ستادی و انتظامی در هفته اول مهر ماه از ساعت هفت صبح و نیز در مواقع تعطیلی مدارس در حالت آماده باش بودند.

وی گفت: رانندگان سرویس‌های مدارس از سوی راهنمایی و رانندگی و آموزش و پرورش تایید و تعیین شدند و خانواده‌ها باید توجه داشته باشند خودروهایی که مجوز راهنمایی رانندگی و تایید آموزش و پرورش ندارند، نباید به عنوان سرویس مدرسه مورد استفاده قرار گیرند در غیر این صورت بیمه هیچگونه حمایتی از خسارات به عمل نخواهد آورد.

آدمی‌زاده خاطرنشان کرد: امسال هیچ مشکل ترافیکی و یا تصادف در آغاز سال تحصیلی نداشتیم و پیش‌بینی‌های لازم در نقاط حادثه‌خیز صورت گرفت همچنین اطلاع رسانی و فرهنگ سازی نحوه صحیح تردد به دانش‌آموزان و والدین آنها ارائه شد.

وی اظهار داشت: تمهیداتی که راهنمایی و رانندگی برای امنیت بیشتر دانش آموزان در طول سال تحصیلی دارد، فعالیت مدرسه ترافیک است که فرهنگ صحیح رانندگی و عبور و مرور به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

آدمی‌زاده تصریح کرد: مدرسه ترافیک در خیابان آیت‌الله کاشانی دارای شهرک مجازی و سالن آموزش با وسایل سمعی و بصری است که کار آموزش را روزانه در دو کلاس 40 نفره ارائه می‌دهد و دانش آموزان با علائم راهنمایی و رانندگی و نوع حرکت خودرو، دوچرخه سواری و موارد مربوط به عابران پیاده آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول