اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد خدمات سرمایه‌گذاری استان یزد:

شرایط برای فعالیت اقتصادی سرمایه‌گذار پاکستانی در یزد فراهم است

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد خدمات سرمایه‌گذاری استان یزد از فراهم بودن شرایط لازم برای فعالیت اقتصادی سرمایه‌گذار پاکستانی در یزد خبر داد.

شرایط برای فعالیت اقتصادی سرمایه‌گذار پاکستانی در یزد فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مهدی مهدیار صبح امروز در جلسه راهنمایی و ارائه مشورت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذار پاکستانی اظهار داشت: زمینه‌های لازم برای فعالیت اقتصادی یک سرمایه‌گذار کشور پاکستان در زمینه تولید کاشی و سرامیک در این استان فراهم شد.

وی خاطرنشان کرد: این سرمایه‌گذار خارجی قرار است نسبت به احداث دو واحد تولید کاشی و سرامیک در مناطق محروم استان یزد اقدام کند.

مهدیار عنوان کرد: پس از دور اول حضور سرمایه‌گذار پاکستانی در استان و برگزاری نخستین جلسه با حضور شریک داخلی ضمن ارائه حمایت­ها و مشوق­های سازمان سرمایه­گذاری خارجی، پتانسیل­ها و فرصت­های سرمایه­گذاری استان به اطلاع سرمایه­گذار خارجی رسید.

وی خاطرنشان کرد: براساس بررسی­ها و جلسات مشترک شرکای داخلی و خارجی در نهایت طرفین ضمن اعلام آمادگی در سرمایه‌گذاری مشترک در اجرای پروژه­های مناسب استان اقدام به انعقاد قرارداد در ساخت و بهره‌برداری از دو واحد مشترک کاشی و سرامیک در مناطق محروم استان یزد با هدف محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال پایدار کردند.

مسئول ستاد و مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان یزد، آمادگی خود را برای حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در زمینه پی‌گیری صدور مجوز سرمایه­گذاری خارجی در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعلام کرد.

وی یادآور شد: پیش از این نیز زمینه سرمایه‌گذاری برای چند سرمایه‌گذار خارجی از کشور هند و ... فراهم شده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول