اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی:

نیروهای موجود بر فعالیت‌های اقتصادی زودبازده متمرکز شوند

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نیروهای موجود بر فعالیت‌های اقتصادی زودبازده متمرکز شده و مسئولان از آن‌ها حمایت جدی کنند.

نیروهای موجود بر فعالیت‌های اقتصادی زودبازده متمرکز شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حمیدرضا حنطه‌ای صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست سازمان دارایی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: با توجه به اهمیت شعار امسال، مدیران و ذی‌حسابان باید در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با نظارت کامل بر روندهای سازمانی، فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی را در بدنه اجرایی کشور تقویت کنند.

وی با بیان اینکه با استقبال از کالاهای ایرانی تولید رونق جدی می‌گیرد، افزود: رونق تولید و شکوفایی اقتصاد ملی با استقبال از کالاهای ایرانی فراهم می‌شود از این رو مردم باید کالاهای داخلی را در سبد مصرفی خود بگنجانند.

حنطه‌ای با تحلیل شرایط سیاسی و اقتصادی امروز جهان و ایران گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاضر باید نیروهای موجود بر فعالیت‌های اقتصادی زودبازده متمرکز شوند که این امر نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان و دست‌اندرکاران از فعالیت‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی در استان‌ها است.

این مسئول با بیان اینکه رویکرد حمایت از تولید ملی سبب اشتغالزایی می‌شود، تصریح کرد: با افزایش نرخ اشتغال در کشور بهره‌وری در تولید افزایش یافته و سبب کاهش نرخ تورم می‌شود.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی نیز در ادامه این مراسم راهکارهای تحقق منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: مردم و مسئولان باید در کنار هم به موضوع استفاده بهینه از منابع داخلی، اصلاح الگوی مصرف خانوارها و افزایش بهره‌وری توجه جدی داشته باشند و شرایط تحقق شعار حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی مهیا می‌شود.

حسین دبیری، رتبه 17 اقتصاد کشور در دنیا بر اساس شاخص‌های جهانی و درآمد بیش از یک هزار میلیارد دلاری کشور را نتیجه اجرای صحیح سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی خواند و متذکر شد: مسئولان باید با حفظ روحیه جهادی در این عرصه تلاش و کوشش کنند.

در این جلسه مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت امور اقتصاد و دارایی از زحمات صادق ظاهر در پست مسئول سابق حراست سازمان دارایی آذربایجان‌غربی قدردانی کرد و بهرام قاسمی به این سمت منصوب شد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول