اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان:

مراکز همسریابی غیرمجاز هستند

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: مراکز و بنگاه‌های ازدواجی که در بعضی از جراید و فضای مجازی اقدام به تبلیغات و اطلاع‌رسانی به منظور جذب مخاطب می‌کنند، غیرقانونی و بدون‌ مجوز هستند.

مراکز همسریابی غیرمجاز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدعلی رحیمیان صبح امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آزادشهر اظهار داشت: دولت و وزارت ورزش و جوانان طرح و برنامه‌های خوب و مطالعه شده‌ای را در ارتباط با امر ازدواج جوانان با هدف به هنگام بودن ازدواج و پایداری آن برنامه‌ریزی کرده و در آینده نزدیک به صورت گسترده‌تری وارد این عرصه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزش پیش از ازدواج، حین ازدواج و بعد ازدواج به منظور ساماندهی امور مربوط به ازدواج جوانان یک امر حیاتی در جامعه محسوب می‌شود و یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های ما خواهد بود که به صورت جامع و کامل به اجرا در خواهد آمد.

معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان گلستان اضافه کرد: توجه به دستورات اسلامی و قرآنی و الگوبرداری از ازدواج‌های موفق، معرفی زوج‌های خوشبخت، توجه بیشتر به آداب و رسوم منطقی و زیبای ازدواج در اقوام مختلف، بهره‌مند شدن از نظر افراد صاحب نظر و تحصیل‌کرده، مشاوره دادن به والدین برای تسهیل و تسریع در امور ازدواج جوانان و برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی برای زوج‌های جوان از جمله برنامه‌های خوبی است که برای ساماندهی ازدواج جوانان در نظر گرفته شده است.

رحیمیان ادامه داد: ازدواج امر مهمی است که نیاز به همفکری و همکاری همه نهادها و ادارات دولتی دارد و ما در این مسیر نیاز به مساعدت همه دستگاه‌های اجرایی داریم تا راندمان و بازدهی کار را با نتیجه خوبی داشته باشیم.

وی نسبت به مراکز همسریابی هشدار داد و گفت: این مراکز و بنگاه‌های ازدواجی که در بعضی از جراید، سایت‌های اینترنتی و فضای مجازی اقدام به تبلیغات و اطلاع‌رسانی به منظور جذب مخاطب می‌کنند غیرقانونی و بدون ‌مجوز هستند.

اضافه می‌شود سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آزادشهر صبح امروز با حضور فرماندار این شهرستان، رحیمیان معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان گلستان و اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد که اصلی‌ترین مصوبه آن برگزاری جشن بزرگ پیوند آسمانی با حضور یک هزار و 400 زوج گلستانی به میزبانی آزادشهر بود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول