اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بم تاکید کرد

عزم جدی در برخورد با برنامه‌های غیرمجاز در جشن‌ها

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: دستگاه‌ها برای برخورد با برگزار ‌کنندگان برنامه‌های غیر مجاز در جشن‌های عروسی‌ عزم جدی داشته باشند.

عزم جدی در برخورد با برنامه‌های غیرمجاز در جشن‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، هادی ثمره پیش از ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بم برخورد با برگزار کنندگان برنامه‌های غیر ‌مجاز در عروسی‌ها و جشن‌ها را نیازمند عزمی جدی از سوی سایر دستگاه‌های مرتبط دانست.

وی اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی امنیت کافی را در برگزاری جشن‌ها برقرار کرده‌اند، اما برخورد جدی با متخلفان نیاز به مجوزهای خاص خود را دارد.

ثمره با اشاره به بازگشایی مدارس بر آگاه‌سازی خانواده‌ها به نوجوانان و جوانان در مورد آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه آگاه‌سازی آسیب‌های اجتماعی در هفته نیروی انتظامی خبر داد و دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در بم را نیز تشریح کرد.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی بم نیز در این جلسه ‌پخش موسیقی غیر‌ مجاز و ادامه آن تا نیمه‌های شب در بم و بروات را مورد انتقاد قرار داد و خواستار برخورد جدی‌تر با‌ خاطیان شد.

حجت‌الاسلام محمد‌ علی‌آبادی ‌از برگزاری نشست‌ها و جلسات متعدد برای اجرای هر چه با‌شکوه‌تر عزاداری‌های‌ تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و خواستار همکاری همه دستگاه‌ها در این زمینه شد.

مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری بم نیز در این جلسه بچه‌های طلاق را یکی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه دانست و بر آگاه‌سازی خانواده‌ها در باره پیامدهای طلاق تاکید کرد.

بهزاد شهسواری بخشدار مرکزی بم نیز از همکاری‌ نهاد در اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی خبر داد و گفت: حداقل 300 نفر برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند تا طرح‌های مرتبط با توسعه کشاورزی را در منطقه اجرا کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول