اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان جیرفت خبر داد

برخورد با واردکنندگان و فروشندگان غیرمجاز دارو

خبرگزاری فارس: دادستان جیرفت گفت: برخورد با واردکنندگان داروی قاچاق و فروشندگان غیرمجاز دارو در دستور کار دستگاه قضایی است.

برخورد با واردکنندگان و فروشندگان غیرمجاز دارو

مجید رستمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با بیان اینکه هدف اصلی همه قضات کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها است، اظهار داشت:‌ ورودی پرونده‌ها به دادسرا کاهش محسوسی داشته که نشانگر عملکرد قاطع دستگاه قضایی و ارتقای سطح فرهنگ عمومی مردم است.

وی افزود: اما در بروز جرم علاوه بر مسائل فرهنگی، فقر مادی و معنوی و ناآگاهی مردم نسبت به قوانین می‌تواند، مؤثر باشد.

رستمی تصریح کرد: در حال حاضر جرائمی که توسط اراذل و اوباش به صورت علنی و غیرعلنی در سطح شهر جیرفت انجام می‌شد با برخورد قاطع دستگاه قضایی و نیروی انتظامی کاهش یافته است.

وی ابراز داشت: در راستای رفاه و امنیت کامل مردم شهرستان جیرفت برخورد با جرائم خشن و امنیتی با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است.

رستمی عنوان کرد: همچنین برخورد با واردکنندگان داروی قاچاق و فروشندگان غیرمجاز دارو در دستور کار دستگاه قضایی است.

دادستان جیرفت گفت: این امر نیازمند همکاری دستگاه‌های ذیربط با دانشگاه علوم‌پزشکی است تا به میزان کافی تمام داروها به ویژه داروهای نایاب و گران‌قیمت در شبکه دارویی کشور موجود باشد تا مردم نیاز به استفاده از داروهای قاچاق پیدا نکنند.

رستمی بیان داشت: بیشترین حجم پرونده‌ها به دادسرا دعاوی ملکی، خانوادگی، مواد مخدر و مشروبات الکلی، ایراد ضرب و جرح و تصادفات هستند که دلیل بروز آن‌ها علاوه بر بحث‌ها و اقدامات ریشه‌ای قضایی نیازمند ریشه‌یابی روان‌شناختی و جامعه‌شناسی است.

وی با تأکید بر اینکه برخورد با زمین‌خواران مقطعی نیست، اذعان داشت: این برخوردها به طور جدی و مستمر توسط دستگاه قضایی ادامه دارد.

رستمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از اموال عمومی با تلاش دستگاه قضایی از تصرف زمین‌خواران خارج شده و پرونده‌هایی نیز در حال بررسی و رسیدگی است.

وی تعامل مسئولان با دستگاه قضا را بسیار عالی توصیف کرد و اظهار داشت: ‌تلاش تمام مسئولان شهرستان جیرفت در راستای حفظ امنیت، مقابله با جرائم و کاهش بزهکاری است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول