اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت و معدن شهرستان ورامین:

مردم در اجرای طرح شبنم با مسئولان همکاری کنند

خبرگزاری فارس: مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی اصلی بخش تجارت، طرح شبنم را ایجاد کرده و همکاری مردم و صنوف می‌تواند زمینه اجرای صحیح آن را فراهم کند.

مردم در اجرای طرح شبنم با مسئولان همکاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش نخستین جلسه کارگروه طرح شبنم با حضور نمایندگان اتحادیه‌های اصناف برگزار شد و مسائل مربوط به اجرایی شدن طرح شبنم در شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

جمشید حاتمی با اشاره به اهمیت زیاد طرح شبنم اظهار داشت: در زمینه اجرای طرح شبنم، توجه جدی اعضای کارگروه، می‌تواند اهداف این طرح عظیم ملی را در شهرستان ورامین محقق کند.

مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین عنوان کرد: هم‌فکری و همکاری اتحادیه‌ها و مجامع امور صنفی شهرستان در اجرای طرح‌های ارائه شده از سوی دولتمردان باید کاملا هوشیارانه و با تبادل نظر و مشورت با کارشناسان صورت گیرد تا زمینه اجرای به موقع، مناسب و بدون اشکال آنها فراهم شود.

وی در ادامه با تاکید بر مشارکت همگانی در اجرای طرح شبنم، تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی اصلی بخش تجارت و شبکه توزیع کالا، برای مبارزه با توزیع کالای قاچاق و جعلی، سامانه شبکه نظارت مردمی، شبنم را ایجاد کرده و همکاری مردم و صنوف می‌تواند زمینه اجرای صحیح آن را فراهم کند.

حاتمی تقویت امکان سیاست‌گذاری و کنترل دولت در بخش کالا و خدمات، تسهیل در اجرایی شدن سیاست‌های ویژه دولت در کنترل بازار، اطمینان مردم از نقش موثرتر دولت در حوزه کالاها و خدمات، افزایش امنیت و جلوگیری از توزیع کالای قاچاق و جلوگیری از تولید و توزیع کالای جعلی را از مهمترین نتایج اجرای این طرح اعلام کرد.

مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین در ادامه گفت: یکی از اساسی‌ترین اهداف مورد نظر این طرح افزایش تعداد بازرسان است که در این بین بازرسی‌های صورت گرفته از سوی مردم به عنوان بازرسان افتخاری می‌تواند زمینه مقابله با کالاهای غیرمجاز و قاچاق را فراهم آورد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول