اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

مسئولان مردم را دچار بروکراسی‌های اداری نکنند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: مسئولان باید در راستای حل مشکلات مردم تلاش کرده و نباید مردم دچار بروکراسی‌های اداری شوند.

مسئولان مردم را دچار بروکراسی‌های اداری نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در جمع پرسنل دامپزشکی خراسان جنوبی، اظهار کرد: دامپزشکی در توسعه استان نقش اساسی دارد.

وی اظهار کرد: اگر نقش و اهمیت دامپزشکی نادیده و یا کم‌اهمیت نگریسته شود جامعه دچار مشکلات و معضلات جدی و فراوانی می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی این استان را دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در بحث دامپزشکی و دامداری دانست و افزود: خراسان جنوبی در زمینه کشاورزی و دامداری دارای پتانسیل‌های فراوانی است که مسئولان ذی‌ربط در صف و ستاد باید در راستای رشد و نمو این استعدادها و ظرفیت‌ها بیش از پیش تلاش کنند.

رشید دامپزشکی استان را از جمله دستگاه‌های نمونه در سطح کشور دانست و تصریح کرد: این امر نباید سبب توقف فعالیت‌ها و کم‌شدن سرعت کار در این بخش شود بلکه باید بیشتر از گذشته در راستای خدمت‌رسانی به مردم و گره‌گشایی از آنها تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه قوانین و مقررات موجود در راستای کمک به مردم وضع شده است، یادآور شد: مسئولان ذی‌ربط باید در تفسیر قانون با وسع نظر برای کمک به مردم تلاش کنند و از سخت‌گیری‌های بی‌مورد و انجام بروکراسی‌های اداری بپرهیزند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی در موضوع کشاورزی حفاظتی رتبه دوم کشور را دارا است، افزود: در زمینه‌های مختلف از جمله گسترش شرکت‌های سهامی زراعی، افزایش محصولات گلخانه‌ای، کارگروه توسعه بخش کشاورزی و آبیاری‌های مدرن و قطره‌ای با وجود تحریم‌ها، تهدیدات و فشارهای داخلی و خارجی خراسان جنوبی به توفیقات بسیار خوبی دست یافته است.

رشید به دلایل این توفیقات اشاره کرد و ادامه داد: وجود مردمی متدین و انقلابی که در تمامی زمینه‌ها مشارکتی حداکثری دارند در کنار تلاش شبانه‌روزی مسئولان امر سبب شده تا به توفیقات خوبی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول