اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

تحریم برای تضعیف اراده ملت ایران از قبل شکست‌خورده است

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی گفت: ادبیات تهدید و تحریم و فشارهای دشمن برای تضعیف اراده ملت ایران از قبل شکست خورده بود چرا که از اوایل انقلاب، ایران اسلامی با این تهدید و تحریم روبرو بود و هر بار با آسانی از آن‌ها عبور می‌کرد.

تحریم برای تضعیف اراده ملت ایران از قبل شکست‌خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد پیش از ظهر امروز در حاشیه صبحگاه مشترک سپاهیان حضرت محمد(ص) بسیج اراک با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی از نظر آمادگی دفاعی یکی از مقتدرترین کشورهای منطقه محسوب می‌شود اظهار داشت: امروز ایران اسلامی با هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتیبانی مردم در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد و همه دشمنان به این واقعیت پی برده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تهدیدهای دشمنان تنها جنگ روانی و تبلیغاتی است، تصریح کرد: به کارگیری ادبیات تحریم و تهدید دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران کاربری ندارد و تاریخ مصرف این‌گونه واژه‌ها گذشته چرا که ملت بزرگ ایران اسلامی با شجاعت، اخلاص، ایمان و صلابت و توکل بر خدا با اطاعت از ولایت فقیه در مقابل فشارهای دشمنان خواهند ایستاد.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه تهدیدها، توطئه‌ها و فتنه‌افکنی دشمنان از آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون با شکست کامل روبرو شده است، بیان کرد: مسئولان کشور باید با برنامه‌ریزی و تدبیر از این دوران نیز با موفقیت عبور کرده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

شعبانی‌فرد با بیان اینکه بسیجیان آماده دفاع از مقدسات و ارزش‌های انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها هستند ادامه داد: پایه و اساس اندیشه و تفکر ملت ایران اسلامی بسیجی است و این مهم‌ترین موضوعی است که دشمنان را هراسناک کرده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری رزمایش‌های بسیج پیام بازدارندگی به جهانیان دارد گفت: آمادگی همه جانبه و مقتدرانه قشرهای مختلف برای دفاع از نظام اسلامی از پیام‌های بزرگ و ارزشمند این رزمایش است که این روند همواره در کشور و سازمان بسیج مستضعفین مشهود است.

استاندار مرکزی انسجام و افزایش توانمندی نیروهای بسیجی را از دستاوردهای این رزمایش دانست و اظهار داشت: بی‌شک بسیجیان با شرکت در این رزمایش بار دیگر پایبندی خود را به آرمان‌های والای نظام مقدس اسلامی، امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی به اثبات می‌رسانند.

رزمایش سپاهیان حضرت محمد (ص) روز گذشته با رمز «یا رسول‌الله» با حضور گردان‌های بیت‌المقدس در اراک و با هدف آمادگی نظامی و دفاعی به مدت دو روز آغاز شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول