اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

انتظار کاهش قیمت ارز با این شرایط منطقی نیست

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ‌باید عرضه ارز در بازار افزایش یابد و در حال حاضر هم در عرضه و هم در تقاضای ارز به بازار فشار وارد می‌شود و انتظار کاهش قیمت ارز در این شرایط منطقی نیست.

انتظار کاهش قیمت ارز با این شرایط منطقی نیست

حجت‌الاسلام محمد رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: استیضاح وزیر ورزش اعلام وصول شده است اما در ارتباط با نمایندگانی که امضای استیضاح وزیر ورزش را پس گرفته‌اند من اطلاعی ندارم.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با تهدیدات اخیر اسرائیل نیز گفت: اسرائیل سال‌های زیادی است که ایران را تهدید به جنگ نظامی کرده، اما کوچکتر از آن است که بتواند این تهدیدات را عملی کند و می‌داند که اگر اقدامی در این باره انجام دهد شکست می‌خورد.

رجایی در ادامه با اشاره به افزایش قیمت ارز در بازار اظهار کرد: باید عرضه ارز در بازار افزایش یابد و در حال حاضر هم در عرضه و هم در تقاضا ارز به بازار فشار وارد می‌شود و انتظار کاهش قیمت ارز در این شرایط منطقی نیست.

وی در ارتباط با تشکیل اتاق مبادله ارزی گفت: اتاق مبادله ارزی در واقع  برای کالاهای ضروری و دارو ،از ارز مرجع استفاده می‌کند و برای مسائل صنعتی و تجاری و غیرضروری ارز با 2 درصد زیر قیمت بازار آزاد را ارائه می‌دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: اتاق مبادله ارزی تشکیل شده و هنوز در اول راه است و تاکنون توفیق چندانی نداشته و امیدواریم با یک مدیریت وتدبیر درست سبب کاهش قیمت ارز شویم.

رجایی با اشاره به روند افزایش قیمت کالا در بازار اظهار کرد: عواملی که سبب افزایش قیمت ارز شده در افزایش قیمت کالا نیز موثر است که عمده‌ترین عامل، انتظارات و عوامل روانی است، در واقع افرادی که کالا را در دست دارند احتکار می‌کنند و عده‌ای نیز از ترس گرانی هجوم به خرید کالا می‌آورند که این سبب افزایش قیمت کالاها در بازار می‌شود.

وی در ارتباط با کاریکاتو موهن روزنامه شرق نیز گفت: روزنامه شرق با انتشار این کاریکاتور روی دشمنان را سفید کرد، در زمانی که همه کشورها تلاش می‌کنند تا قهرمانان و حماسه‌آفرینان خود را تجلیل کنند یک روزنامه داخلی کاریکاتوری را منعکس می‌کند که سبب وهن رزمندگان می‌شود و این اهانت غیرقابل بخشش است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول