اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

دشمن به دنبال بی‌اثر کردن ارزش‌ها است

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: دشمن با استحاله فرهنگی به دنبال بی‌اثر کردن ارزش‌ها در میان جوانان ایرانی است.

دشمن به دنبال بی‌اثر کردن ارزش‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز در جمع نیروهای انتظامی و نظامی آمل با بیان اینکه شعار امسال نیروی انتظامی، سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ماست، افزود: اگر در جامعه‌ای امینت وجود نداشته باشد، اقتصاد و صنعت معنایی ندارد و باید همه تلاش و کوشش کنیم تا در این مسیر پشتیبان نیروی انتظامی باشیم.

فرماندار آمل گفت: امروز پلیس ما در همه زمینه‌ها پیشرفت خوبی دارد و ما معتقدیم امنیت پایدار در سایه حضور با برکت مردم است که بسیار تاثیرگذار است و امروز اعتماد و رضایت‌مندی مردم از امنیت نشان از راضی بودن آنها از عملکرد نیروی انتظامی است.

رئیس شورای تامین شهرستان آمل با اشاره به اینکه آسایش و امنیت هدیه نیروی انتظامی به مردم است، بیان داشت: نظم و امنیت در سایه نیروی انتظامی است و دشمن جرات حضور در کشورمان را ندارد چرا که نیروهای مسلح تفکرشان برگرفته از تفکر قرآن و شهادت است و با پشتیبانی مردم در مقابل با زورگویان ایستادگی می‌کنند.

وی افزود: امروز دشمن با استحاله فرهنگی قصد تهی کردن ارزش‌ها را در جوانان دارد و نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی قرار دارد و در درگیری‌ها با سوداگران مرگ عزیزان این نیروی شهادت می‌رسند تا امینت را  در جامعه حفظ کنند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم دارالقرآن نیروی انتظامی توسط پدر شهید امینی افتتاح شد.

انتهای‌ پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول