اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حدادعادل:

بی‎ثباتی ارز و سکه طرحی تخریبی از سوی بیگانگان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌ثباتی ارز و سکه در کشور یک طراحی تخریبی است که یقین دارم دست‌های ناپاک بیگانه در این امر دخیل است.

بی‎ثباتی ارز و سکه طرحی تخریبی از سوی بیگانگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان غلامعلی حداد عادل در همایش دانشجو، فرهنگ و هویت که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد در جمع دانشجویان گلستانی اظهار داشت: بدون شک در بی‎ثباتی بازار ارز و سکه دست بیگانگان در کار است هر چند تحریم‎ها نیز مؤثر بوده اما همه ما آماده‎ایم برای حفظ استقلال تغییراتی در زندگی بدهیم و به فرموده مقام معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را در پیش بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه دولت و وزارت اطلاعات باید عوامل جنگ روانی ارز و سکه در بازار را کشف و با آنها برخورد کنند خاطر نشان کرد: با توجه به جنگ روانی که در قیمت ارز به وجود آمده از دولت و وزارت اطلاعات این انتظار وجود دارد که تصمیم درست اقتصادی گرفته و عوامل جنگ روانی را کشف کنند.

عضو کمیسیون آموزش عالی کشور با تاکید بر اینکه هیچ وقت با آمریکا کنار نخواهیم آمد یادآور شد: استکبار باید بداند تحریم‎ها نمی‎تواند ملت ایران را برای رسیدن به اهدافش سست کند.

غلامعلی حدادعادل با بیان اینکه قبول داریم وضع اقتصادی کشور با مشکلاتی مواجه است اظهار داشت: این واقعیت در جامعه درک می‎شود که امیدواریم با یک برنامه‎ریزی درست مشکلات به زودی برطرف شوند.

وی در خصوص مسئله کشور سوریه متذکر شد: سوریه به دلیل اینکه با ایران و حزب‌الله در مقاومت در برابر اسرائیل و همراهی با فلسطین همسویی نشان داده مجازات می‎شود.

‌نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت عوامل استکباری در توهین به پیامبر اعظم (ص) تاکید کرد: دفاع از پیامبر (ص) دفاع از هویت، فرهنگ و استقلال ماست و همه مسلمانان دنیا نیز بر همین عقیده استوار هستند.

حداد عادل ابراز داشت: ‌ایران کشوری دارای هویت و استقلال است که این مهم باید مبدأ جهش حرکت به سوی آینده قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه آینده از آن ملت ایران است تصریح کرد: جهان اسلام در حال بیداری است و ایران پیشتاز این حرکت است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز ملت ایران با انقلاب اسلامی اعتماد به نفس پیدا کرده است خاطر نشان کرد: ملت ایران امروز عظمت خود را در دنیا باور و شناخته است.

حدادعادل بیان داشت: خطری که یک ملت را تهدید می‎کند خطر بی‎هویتی است و در این راستا کسانی که از خودشان بیگانه شده‎اند و شخصیت حقیقی خود را از دست داده‎اند هویت نداشته و نمی‎توانند مستقل باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هویت جمعی یک ملت در فرهنگ است ابراز داشت: ملت‎ها با فرهنگشان از یکدیگر متمایز می‎شوند و ملت ایران یک ملت با هویت و با فرهنگ است که این مهم در طول تاریخ به اثبات رسیده است.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول