اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح:

معادلات سیاسی جهان با سخنان مقام معظم رهبری تغییر می‌‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سخنان رهبری معظم انقلاب آنچنان نافذ است که بیداری اسلامی را منجر می‌شود و معادلات سیاسی جهان را تغییر می‌دهد.

معادلات سیاسی جهان با سخنان مقام معظم رهبری تغییر می‌‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه لنده اظهار داشت: آغاز خلقت انسان همراه با جبهه حق و باطل بوده که همواره این دو جبهه در مقابل هم قرار داشته است.

وی با اشاره به تحولات دهه اخیر افزود: پیامبران الهی برای دور کردن انسان‌ها از شر و بدی و سوق دادن آ‌ن‌ها به سمت جبهه حق برگزیده شده‌اند که در این زمینه وظیفه ارشاد و راهنمایی را به عهده گرفتند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح گفت: در دهه اخیر و قبل از آن همواره کسانی بودند که از جبهه باطل بلند شده و خود را منجی جهان معرفی کرده و هدف‌های شوم خود را با شعارهایی از قبیل حقوق بشر، آزادی و ... سر داده‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر در ادامه تصریح کرد: بوش یکی از کسانی بود که خود را مصلح جهان معرفی می‌کرد و می‌گفت: من مأموریت دارم جهان را اصلاح کنم ولی همین شخص کسی بود که بزرگترین جنایت‌ها را علیه بشریت انجام داد.

وی افزود: بوش با راه‌اندازی جنگ در کشورهایی از قبیل عراق، افغانستان و ... نسل‌کشی و انسان‌کشی را وسیله رسیدن به اهداف خود که تسلط بر جهان مهم‌ترین آن‌ها بود، قرار داد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح در ادامه گفت: این دسته از انسان‌ها اصلاحات جهان را به منزله پیاده شدن تفکرات خود در جهان می‌دانند.

وی یادآور شد: مهم‌ترین مسأله‌ای که در دو جبهه حق و باطل مشترک است موضوع رهبری بوده و شکست‌ها و پیروزی‌ها به آن گره خورده است.

حسینی‌صدر تصریح کرد: در ادوار مختلف تاریخ ضعف و تضعیف مدیرت دو عامل مهم شکست در جبهه حق و باطل بوده به طوری که همیشه رهبری جبهه حق توسط افرادی نابخرد مورد تضعیف واقع می‌شد و باعث شکست می‌گردید.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) آخرین ذخیره الهی بود که از جانب خداوند برای هدایت بشر مبعوث شد، گفت: امام خمینی(ره) در آغاز قیام تاریخ‌ساز خود با تأسی از اسلام و آرمان‌های اسلامی جبهه حق را مدیریت کرد و در مقابل آمریکا و سردمداران استکبار (جبهه باطل) ایستاد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح یادآور شد: گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که دشمنان ایران به عظمت و هیبت ما پی برده و می‌دانند ملت ایران از تحریم اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... هراسی نداشته و در مقابل آن‌ها تمام قد خواهد ایستاد.

وی افزود: این تحریم‌ها برای تضعیف ملت ایران است ولی ما در طول سال‌های گذشته تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کردیم و در بسیاری از موارد به خودکفایی رسیده‌ایم.

حسینی‌صدر در ادامه به گفت‌وگوی هسته‌ای جلیلی و نمایندگان آژانس در سوم خرداد اشاره کرد و گفت: این نشست‌ها و برخوردها نشان داده تمام کسانی که فکر می‌کردند دنیا در سیطره آن‌هاست امروز به زانو درآمده و در مقابل ایران چیزی جز شایعه‌پراکنی و ایران‌هراسی ندارند.

وی به اجلاس عدم تعهد در ایران اشاره کرد و گفت: ایران‌هراسی غرب برای عدم استقبال کشورها از اجلاس عدم تعهد در ایران با شکست روبرو شد.

حسینی‌صدر افزود: امروز رهبری ایران اسلامی و جهان اسلام در دست ولی‌امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است که بیداری اسلامی را با یک سخنرانی در جهان اسلام کلید زده و مردم دنیا فهمیدند که نسخه شفابخش اقتصاد بیمار اروپا و غرب، سیاست فلاکت‌بار جهان در کلام و رفتار ایشان نهفته است.

انتهای پیام/ع10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول