اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان:

پیام انقلاب اسلامی سبب بیداری امت‏های آزادی‏خواه شده است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: پیام انقلاب اسلامی بدون شک امروز سبب بیداری امت‏های آزادی‏خواه در سراسر جهان شده است.

پیام انقلاب اسلامی سبب بیداری امت‏های آزادی‏خواه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز در جمع شماری از علما و روحانیان شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر و در حضور سردار محمدعلی آسودی معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: روحانیان کشورمان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه حاضر بوده‏اند و نقش مهمی در هدایت جامعه بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: نقش روحانیت در پیشبرد امور جامعه باید همواره تقویت شود و هرگز از این نقش اساسی نمی‏توان غفلت کرد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان همچنین تأکید کرد: در این سال‏ها به خوبی نشان داده شده است که بسیج و روحانیت در جامعه و در اجرای برنامه‏ها و طرح‏های مختلف پیوندی ناگسستنی دارند و این پیوند روز به روز باید تقویت شود.

رعایتی افزود: هم‏گرایی مطلوبی که امروز بین بسیج، سپاه و روحانیت انقلابی دیده می‏شود، بسیار راه‏گشاست و در حقیقت موجب تداوم حرکت روح‏بخش انقلاب اسلامی در داخل کشور می‏شود.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر به مباحث فرهنگ در جامعه به همت سپاه و روحانیان شد و گفت: روحانیت انقلابی که در سال‏های متمادی پشتوانه نظام محسوب شده و در برهه کنونی نیز در میدان حاضرند، در اصل مبلّغان حقیقی انقلاب اسلامی شمرده می‏شوند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: پیام انقلاب اسلامی که امروز سبب بیداری امت‏های آزادی‏خواه در سراسر جهان شده است، باید توسط روحانیان و علمای مجاهد در اقصی نقاط دنیا فراگیر شود و این وظیفه سنگینی است.

رعایتی با اشاره به تحولاتی که جهان و به خصوص منطقه خاورمیانه در ماه‏های اخیر با آن روبه‏رو بوده است، اضافه کرد: بیداری اسلامی که امروز در جهان اسلام شاهد آن هستیم، بدون شک‏ مرهون نقش تبلیغی روحانیان و علمای مجاهدی است که در این راه قدم برداشته‏اند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول