اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای زلزله نیشابور

3 هزار پروانه ساختمانی برای واحدهای تخریب شده در نیشابور صادر شد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیشابور گفت: از ابتدای وقوع زلزله تاکنون 4 هزار و 847 مورد کارشناسی زمین انجام و تعداد 4 هزار و 176 مورد آن زمین‌ها تایید شده و برای 3 هزار و 75 مورد آنان پروانه صادر شده است.

3 هزار پروانه ساختمانی برای واحدهای تخریب شده در نیشابور صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، رابین خواجویی ظهر امروز و در ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده نیشابور در تالار شهید عابد فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: بانک‌های عامل در این شهرستان اقساط وام زلزله را زودتر پرداخت کنند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیشابور گفت: در مرحله اول بعد از زلزله 8 ‌هزار واحد ساختمانی ثبت‌نام کردند که برای 5 ‌هزار و 824 مورد آن تشکیل پرونده کارشناسی زمین انجام شده است.

وی بیان داشت: از ابتدای زلزله تاکنون 4 هزار و 847 مورد کارشناسی زمین انجام و تعداد 4 هزار و 176 مورد آن زمین‌ها تایید شده و برای 3 هزار و 75 مورد آنان پروانه صادر شده است.

این مقام مسئول نیشابور از آواربرداری برای 588 مورد زمین خبر داد و گفت: هزار و 835 مورد زمین، رنگ‌ریزی و پی‌کنی شده و هزار و 358 مورد دیگر به‌مرحله آرماتوربندی تاکنون رسیده است.

خواجویی خاطرنشان کرد: هزار و 243 مورد به مرحله بتن‌ریزی و 471 مورد نیز به مرحله اسکلت رسیده است.

وی تصریح کرد: تاکنون فقط 47 مورد به مرحله سقف و 102 مورد موفق به دیوارچینی شده‌اند.

رئیس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی با تصریح بر اینکه تاکنون یک ریال هم از هیچ کجا پول نگرفته‌ایم، اضافه کرد: مردم تاکنون یک میلیارد و 904 میلیون تومان به بنیاد بدهکار هستند و تمام مراحل انجام شده در بازسازی زلزله تاکنون فقط از منابع در اختیار بنیاد مسکن بوده است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول