اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس خبر داد

تصویب 400 میلیارد تومان وام برای توسعه کرمان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: 400 میلیارد تومان وام برای اجرای پروژه‌ها و توسعه و آبادانی استان کرمان مصوب شده است.

تصویب 400 میلیارد تومان وام برای توسعه کرمان

شهباز حسن‌پور در حاشیه نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با فعالان بخش اقتصادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در بعضی از استان‌ها نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فعالان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی با یکدیگر آشنا نیستند.

وی با اشاره به تعامل مناسب نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و فعالان بخش خصوصی ابراز داشت: طراحی نقشه راه برای استان کرمان توسط اتاق بازرگانی، صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی کرمان امری ضروری است که باید پیگیری شود.

حسن‌پور تصریح کرد: در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با جمعی از مدیران بانک‌های ایران، 400 میلیارد تومان وام برای توسعه و آبادانی کرمان مصوب شد.

نماینده مردم کهنوج، فاریاب، رودبار، قلعه‌گنج و منوجان در مجلس شورای اسلامی نیز به خبرنگار فارس گفت: ما معتقدیم که بخش خصوصی نیز مانند بخش دولتی دلسوزانه وارد عرصه می‌شود و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مخالف نیستیم.

حجت‌الاسلام محمدرضا امیری بیان کرد: مردم محروم از سرمایه‌های موجود در مناطق دورافتاده سهمی دارند که سرمایه‌گذاران باید این افراد را هم در منافع خود شریک کنند.

وی ابراز داشت: معدن کروم در جنوب استان کرمان بیش از 50 سال فعالیت می‌کند و بخش خصوصی در این خصوص به منافع مردم توجه کرده است و مردم نیز مشارکت مناسبی با سرمایه‌گذاران دارند.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول