اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال محقق شد

تصویب 622 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی ملایر

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه ملایر از تصویب 622 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی ملایر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

تصویب 622 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور صبح امروز در بیست و پنجمین جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی شهرستان ملایر از استعدادیابی 5 هزار و 600 هکتار از اراضی ملی این شهرستان در راستای استفاده برای کار کشاورزی خبر داد و اظهار داشت: این رقم معادل 29 درصد از اراضی استعدادیابی شده استان همدان است و 60 هکتار دیگر از اراضی ملی شهرستان برای واگذاری طرح‌های توسعه بخش کشاورزی آماده واگذاری است.

وی ادامه داد: تاکنون 415 پرونده با میزان تسهیلات 152 میلیارد و 317 میلیون ریال به شعب بانک کشاورزی این شهرستان معرفی شده است. 

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه کل سهمیه تسهیلات توسعه بخش کشاورزی ملایر از سهمیه سال گذشته بیش از 177 میلیارد ریال بوده است، افزود: 14 درصد از این میزان سهمیه، تاکنون برای طرح‌های توسعه بخش کشاورزی در ملایر پرداخت شده است.

وی خواستار پیگیری وضعیت پرونده‌های معرفی شده به بانک شد و گفت: به منظور تمرکز بر طرح‌های عقد قرارداد و پرداخت شده در شعب بانک کشاورزی شهرستان، تصویب پرونده‌های جدید متوقف می‌شود.

خیریانپور از تصویب 622 طرح در 24 جلسه از این کارگروه در ملایر خبر داد و تصریح کرد: اشتغال پیش‌بینی شده برای این تعداد طرح در شهرستان یک‌هزار و 244 نفر بوده است.

وی کل سرمایه‌گذاری برای این تعداد طرح را 141 میلیارد و 370 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: شهرستان ملایر رتبه برتر استان در پرداخت تسهیلات به طرح‌های کشاورزی را دارد.

فرماندار ملایر در پایان خاطرنشان کرد: 3 هزار و 564 متقاضی طرح توسعه بخش کشاورزی این شهرستان در سامانه اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول