اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

برنامه توسعه پنج ساله منطبق بر واقعیت باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‎های توسعه پنج ساله که ادارات ملزم به تهیه پیش‎نویس آن هستند باید منطبق بر واقعیت باشد و راهکار اجرایی داشته باشد.

برنامه توسعه پنج ساله منطبق بر واقعیت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا صابری در جلسه ستاد توسعه شهرستان رامیان اظهار داشت: برای داشتن یک برنامه جامع و مدون که بتواند نیازها و مطالبات مردم را برطرف کند باید از شرایط حاکم بر آن منطقه مثل جمعیت، وسعت، شرایط جغرافیایی و جوی و نیازهای اصلی مردم، ظرفیت‎ها و قابلیت‎های موجود، میزان اعتبارات مورد نیاز و چگونگی دستیابی به آن به طور کامل آگاه بود تا سیاست‎های اجرایی منطبق بر مطالعات صورت گرفته باشد و در کمترین زمان ممکن به کمک ما بیاید و در عین حال بیشترین بازدهی را داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: تمامی مدیران شهرستان ملزم به استفاده از کارشناسانی هستند که در بخش‎های مختلف که در برنامه گنجانده شده صاحب‎نظر باشند و راهکار مثبت و نزدیک به علم روز دنیا را ارائه بدهند تا طرحی که با هزینه‎های بسیار اجرا می‎شود در آینده نزدیک با بن‎بست مواجه نشود و نیازی به بازسازی و دوباره‎کاری و هزینه‎های اضافی نباشد.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: رؤسای اداراتی که کارهایی نزدیک به هم دارند مثل مسکن مهر در حوزه فعالیت‎هایی که در روستاها دارد و به بخشداری‎ها نزدیک است باید جلسات گروهی منظمی را برگزار کنند تا راندمان کاری آنها بالا رود و بسترهای لازم برای ایجاد آن طرح و برنامه در یک منطقه خاص مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و آماده شود.

صابری ادامه داد: بنده به عنوان نماینده مردم این آمادگی را دارم تا در سطح استان و کشور رایزنی‎های لازمه را انجام داده و از طرح‎های خوب و پسندیده که به خدمات‎دهی بیشتر به مردم کمک می‎کند حمایت داشته باشم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول