اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رامیان:

در برنامه توسعه نیازهای مردم اولویت‎بندی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رامیان گفت: مسئولان باید در برنامه‎ریزی توسعه پنج ساله نیازهای مردم را اولویت‎بندی و بر اساس آن برنامه‎ریزی کنند.

در برنامه توسعه نیازهای مردم اولویت‎بندی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسم سمیعی در ستاد توسعه شهرستان رامیان اظهار داشت: مردم روستاها، شهرها و بخش‎های مختلف نیازهای متفاوتی دارند که رسیدگی به همه آن در یک فاصله زمانی پنج ساله مقدور نیست لذا مسئولان ادارات و نهادهای دولتی باید نیازهای مردم را شناسایی کنند و با توجه به نیاز حداکثری مردم آن منطقه برنامه‎ریزی داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: برای مثال می‎توان گفت نیاز مردم مناطق کوهستانی رامیان دستیابی به سیستم گازرسانی شهری است در حالی که بعضی از روستاهای مناطق شمالی شهرستان به جاده‎های بین مزارع و آب‎بندان نیاز بیشتری دارند که این موارد در برنامه‎ریزی‎های ما با کارشناسی افراد صاحب‎نظر همراه شود تا در کنار سیاست‎های کلی درون‎سازمانی دستگاه‎های مختلف به مردم خدمات داده و نیازهای آنها را برآورده کنیم.

فرماندار شهرستان رامیان اضافه کرد: بعضی از ادارات و نهادها در ارائه پیش‎نویس برنامه‎های خود خوش‎سلیقه، کارشناسی شده و منظم عمل کردند و برنامه‎های خود را تحویل ستاد توسعه شهرستان داده‎اند اما عده‎ای از مسئولان این برنامه‎ریزی را جدی نگرفته یا در حد چند خط و نهایتا یک صفحه خلاصه‎نویسی کردند که این با مصوبات ستاد توسعه همخوانی ندارد و این ادارات تا 20 مهر ماه فرصت دارند برنامه‎هایی جامع و مدون را تحویل فرمانداری دهند.

سمیعی ادامه داد: مسئولان قبل از ارائه طرح و برنامه از نقاط مختلف شهرستان بازدید میدانی داشته باشند و در چارچوب نیازهای آن منطقه برنامه‎ریزی کنند تا شاهد دوباره‎کاری در بعضی از نقاط و محرومیت و نداشتن امکاناتی مرتبط با آن دستگاه اجرایی در نقاط دیگری نباشیم.

وی با اشاره به اهمیت توجه به نیازهای واقعی مردم اذعان داشت: توجه به خواسته‎های مردم که در قالب بازدیدهای میدانی، نشست و ملاقات‎های داخل اداره، نامه و تلفن حاصل می‎شود بسیار هم است به ویژه اینکه آن نیاز و خواسته با تائید شورای اسلامی شهر و روستا و یا شهرداری‎ها و دهیاری‎ها هم رسیده باشد.

اضافه می‎شود جلسه ستاد توسعه شهرستان رامیان با حضور صابری نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه‎های اجرایی برگزار شد و بعضی از ادارات به ارائه نقطه نظر درباره برنامه‎های خود پرداختند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول