اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز:

زمینه مشارکت سرمایه‌گذاران در طرح‌های شهرداری سقز فراهم شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سقز با اشاره به موفقیت‌های شهرداری سقز در زمینه خدمت به مردم و اجرای طرح‌های عام‌المنفع، گفت: باید زمینه مشارکت سرمایه‌گذاران در طرح‌های اشتغالزای شهرداری فراهم شود و این نیاز به همت مضاعف دارد.

زمینه مشارکت سرمایه‌گذاران در طرح‌های شهرداری سقز فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نادر فخری در نشست با شهردار سقز و معاونین وی در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: امروز شهرداری سقز با رویکردی جدید در راستای خدمت بی‌منت به مردم سقز اقدامات قابل قبولی انجام داده و باید تلاش خود را در این مسیر دوچندان و استمرار بخشد.

فخری با بیان اینکه به برکت خون شهیدان امنیت و آسایش در کردستان فراهم شده، افزود: باید از این فرصت ویژه در زمینه عمران و آبادانی هرچه بیشتر شهر سقز تلاش کرد.

وی در ادامه گفت: مسئولیت در نظام مقدس اسلامی ایران به معنی در خدمت بودن مردم است و شهرداری هم با توجه به اینکه در زمینه کاری با مردم بیشتر در ارتباط است، باید در این راستا حرکت کند.

فرماندار شهرستان سقز با اشاره به خدمات قابل قبول از سوی شهرداری به مردم، شهرداری سقز را سرآمد شهرداری‌های منطقه دانست و در این زمینه از اعضای شورای اسلامی شهر سقز و شهردار این شهر تقدیر کرد.

این مسئول با بیان اینکه فراهم کردن اشتغال برای مردم از دغدغه‌های مسئولان است، از همکاری فرمانداری با شهرداری سقز برای فراهم کردن زمینه لازم به منظور مشارکت سرمایه‌گذاران در طرح‌های اشتغالزا خبر داد.

فرماندار شهرستان سقز در پایان صحبت‌های خود به فرهنگ غنی مردم شهرستان سقز و دین‌باوری آنان اشاره کرد و از تمام مسئولان به ویژه شهرداری خواست در جهت خدمت به این مردم متعهد بیش از پیش تلاش کنند.

شهردار سقز هم در این نشست از همکاری مجموعه شهرداری با فرمانداری برای خدمت به مردم سقز خبر داد.

عثمان رحیمی به موفقیت‌های اخیر شهرداری سقز در سطح کشور که نشان از تلاش پرسنل شهرداری در راستای خدمت بی‌منت به مردم است اشاره کردو از فرماندار شهرستان سقز خواست این شهرداری را با ارائه راهکارهای فکری ونیز تصویب اعتبارات ویژه در خدمت به عمران و آبادانی هرچه بیشتر سقز کمک کند.

وی با بیان اینکه شهرداری سقز در راستای اقتصاد پویا برای مردم این شهر طرح‌های بسیاری را تدوین کرده، خواستار کمک فرمانداری برای تصویب طرح‌هایی شد که از سوی شهرداری سقز برای ایجاد اشتغال ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول