اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آئینی

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر آغاز شد

خبرگزاری فارس: در آئینی با حضور مسئولان استانی و شمار زیادی از هنرمندان و علاقمندان بوشهری بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان بوشهر آغاز شد.

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان بوشهر با استقبال پرشور هنرمندان و هنردوستان تئاتر استان بوشهر در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی شهر بوشهر کار خود را آغاز کرد.

در نخستین اجرای جشنواره دو نمایش صحنه‎ای با نام‎های «گاهی به دست‎هایم نگاه کن» به کارگردانی قحطبه فخرائی از دیر و «سور سوک» به کارگردانی حسن رضایی از بوشهر به روی صحنه رفتند.

نکته حائز اهمیت در نخستین روز برپائی جشنواره استقبال پرشور علاقمندان تئاتر بود که کثرت جمعیت موجب باز ماندن تعدادی از علاقمندان به تئاتر به علت کامل شدن ظرفیت سالن‎ها بود.

از دیگر برنامه‎های روز نخست جشنواره نمایشنامه‎خوانی نمایشنامه «ناخدا» اثر استاد صغیری بود که مدیریت و کارگردانی این نمایشنامه را استاد صغیری بر عهده داشت.

نمایشنامه «ناخدا» با بازی بیش از 19 نفر از بازیگران پیشکسوت و جوان تئاتر استان برگزار شد و با استقبال خوب علاقمندان نیز روبه‌رو شد.

همچنین در حاشیه این جشنواره نمایشگاه تخصصی کتاب تئاتر استان بوشهر با هدف معرفی تازه‎ترین آثار مربوط به حوزه تئاتر نیز گشایش یافت.

در این نمایشگاه بیش از 130 عنوان کتاب تخصصی در حوزه تئاتر ارایه شده و علاقمندان از نخستین ساعات افتتاح نمایشگاه حضور پر شوری در آن داشته‎اند.

داوری جشنواره تئاتر استانی بوشهر را آقایان رضا فیاضی، رامتین خداپناهی و حسن رونده بر عهده دارند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول