اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ 91

مصباح: 4 گروه نمایشی از ملایر در جشنواره تئاتر کودک اجرا دارند

خبرگزاری فارس: مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از اجرای چهار گروه نمایشی ملایر در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در استان خبر داد

مصباح: 4 گروه نمایشی از ملایر در جشنواره تئاتر کودک اجرا دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، محمود مصباح صبح امروز در جمع خبرنگاران ملایر با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در استان همدان این جشنواره را یک رویداد بزرگ فرهنگی و هنری خواند و اظهار داشت: با توجه به برگزاری این جشنواره که از تاریخ 16 تا 22 مهرماه سال جاری در استان برگزار می‌شود، برنامه‌های جنبی نیز در سایر شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد.

وی از اجرای نمایش «دزده و مرغ فلفلی» به کارگردانی رضا فقیهی در سالن مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ملایر خبر داد و گفت: این نمایش از 16 تا 20 مهر ماه به صورت دو نوبت صبح برای کودکان و نوجوانان و بعد از ظهر برای عموم به صورت رایگان به اجرا درمی‌آید.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در ادامه به اجرای مسابقه نقاشی در 18 مهر ماه بین کودکان و نوجوانان شهرستان ملایر خبر داد و عنوان داشت: این مسابقه در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد و در سطح مدارس شهرستان نیز برگزار می‌شود و به برگزیدگان آن نیز جوایزی اعطا خواهد شد.

وی از برپایی نمایشگاه نقاشی کودک و نوجوان در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد از 16 تا 22 مهر ماه خبر داد و افزود: بازدید برای عموم از این نمایشگاه آزاد است.

مصباح در ادامه به برگزاری جشن بادبادک‌ها در ملایر اشاره کرد و گفت: این برنامه شاد نیز با همکاری سایر دستگاه‌ها از قبیل شهرداری، شورای شهر، نیروی انتظامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در 19 مهر ماه با هدف ایجاد فضای مفرح و شاد با حضور کودکان، نوجوانان و والدینشان در بام ملایر برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: چهار گروه از شهرستان ملایر در جشنواره اجرا خواهند داشت که این گروه‌ها شامل نمایش «اسطوره بچه‌های ایران» به کارگردانی نرگس خاک‌کار در همدان به صورت اجرای نمایش خیابانی، نمایش «ماشین اسباب‌بازی» به کارگردانی مهدی حبیبی به صورت اجرای نمایش خیابانی در همدان، نمایش «لولو میاد» از گروه نمایشی «یلدا» به کارگردانی رحمت‌الله فلاحی در نهاوند و نمایش «دزده و مرغ فلفلی» از گروه نمایشی «الف مثل احساس » از رضا فقیهی در ملایر خواهند بود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد ملایر خاطرنشان کرد: دو گروه نمایشی «اسطوره بچه‌های ایران» و «ماشین اسباب‌بازی » در بخش مسابقه حضور دارند اما دو گروه بعدی فقط در این جشنواره اجرا خواهند داشت.

وی بر حضور کودکان و نوجوانان در برنامه‌های جنبی و تماشای نمایش تئاتر تأکید کرد و یادآور شد: برگزاری این جشنواره علاوه بر ایجاد فضای نشاط بین کودکان و خانواده‌ها نکات آموزنده‌ای را برای کودکان و نوجوانان به همراه دارد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول