اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان:

نظام صالحین جدی گرفته شود / 2 کاروان از طلاب در اردوهای جهادی شرکت کردند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: نظام تربیتی صالحین که از مهم‏ترین فعالیت‏های سپاه و بسیج محسوب می‏شود، باید جدی گرفته شود.

نظام صالحین جدی گرفته شود / 2 کاروان از طلاب در اردوهای جهادی شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام جعفر رعایتی در نشستی با حضور سردار محمدعلی آسودی معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: بدون تردید در زمان حاضر، محور برنامه‏های بسیج و سپاه در سراسر کشور نظام تربیتی صالحین است.

وی بیان کرد: در این زمینه، محور حقیقی و اصلی در راه تربیت اسلامی و دینی جوانان و نوجوانان کشورمان، روحانیان و مبلّغانی هستند که همواره در بطن جامعه حضور دارند و از حامیان اصلی نظام اسلامی به شمار می‏روند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: ضرورت دارد تا همواره روحانیت و طلبه‏ها در نظام صالحین سپاه و بسیج حضور جدی داشته باشند و در راه اجرای برنامه‏ها به یاری این نهاد ارزشی بشتابند.

رعایتی افزود: روحانیان می‏توانند در بسیاری از طرح‏ها به سپاه و بسیج کمک کرده و ذائقه جوانان ایرانی را با شیرینی اسلام حقیقی و تربیت دینی و مذهبی آشنا کنند.

وی همچنین نقش بسیج طلاب و روحانیان را در سال‏های سخت جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس یادآور شد و خواستار توجه بیشتر به نقش بسیار مهم این قشر شد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: در حال حاضر که کشور در مرحله گذر از مقاطع حساسی است، طلاب و روحانیان بسیجی همواره در میدان نبرد با جنگ نرم دشمن هستند.

رعایتی گفت: روحانیان کشورمان در حال حاضر در عرصه‏های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و حتی صحنه‏های سازندگی حضور فعال دارند و انقلاب اسلامی را در راه توسعه آرمان‏های اساسی خود و پیشبرد اهداف نظام یاری می‏دهند.

وی ایفای نقش روحانیان در بخش‏های مختلف را نشانه عمق توجه روحانیت به مردم دانست و از حضور دو کاروان بسیجی از طلاب استان سمنان در اردوهای جهادی در مناطق محروم و دورافتاده استان خبر داد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: در راستای اجرای این طرح، 60 نفر از طلاب مرد و زن بسیجی در این استان به اردوهای جهادی اعزام شدند و فعالیت‏های خود را در تابستان پیگیری کردند.

رعایتی ادامه داد: این تعداد از روحانیان بسیجی در قالب کاروان‏های «پیروان روح‏الله» و «زینبیون» هر کدام به مدت 15 روز در منطقه محروم فرومد از توابع شهرستان میامی به فعالیت پرداختند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول