اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

اجرای طرح صالحین استمرار دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: اجرای طرح شجره طیبه صالحین در واقع استمرار دفاع مقدس در جبهه‎ای جدید است.

اجرای طرح صالحین استمرار دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی مراد کاظمی پیش از ظهر امروز در گردهمایی اعضای حلقه‎های شجره طیبه صالحین که در حوزه والفجر درازی برگزار شد اظهار داشت: رزمندگان اسلام با ایمانشان به دفاع مقدس بعد معنوی بخشیدند و امروز شجره طیبه صالحین ماموریت جدیدی در این جبهه است.

وی افزود: این طرح به عنوان تقویت‌کننده بعد معنوی بسیجیان است که از دل مرارت‎های بیشمار جنگ ارزش‎هایی چون شرافت، ایمان، عشق، شجاعت، تدبیر و ایثار در آن تبلور یافته است.

فرمانده سپاه دشتی تصریح کرد: به راستی آنچه که زمینه پیروزی سربازان اسلام در برابر ارتش کفر را فراهم کرد تجهیزات و آموزش‏های نظامی نبود بلکه مقوله‏هایی مانند روحیه جهادی و فرهنگ عاشورایی بود.

وی ادامه داد: شهادت‎طلبی، هدف، انگیزه، رهبری و روحیه حماسی ملت ایران و روحیه رزمندگان در میدان نبرد یکی از عوامل سرنوشت‎ساز در دفاع مقدس و دستاوردهای آن بوده است.

کاظمی یادآور شد: در این راه مردان، زنان و جوانان نیک‎اندیش و خداباور به فرمان امام و مراد خویش یا راهی جبهه شدند یا در پشت جبهه عزیزان خود را عازم جبهه کردند تا از راه راستین هدایت و شرافت پاسداری کنند و امروز هم همین است.

فرمانده سپاه دشتی گفت: سرنوشت هر ملتی به دست خود اوست و این سرنوشت هر چه باشد بر نسل‎های آینده آن ملت تأثیر خواهد گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مقاطع سرنوشت‎‌سازی که ملت ایران اسلامی هوشمندانه در آن حضور یافت و سهم مهمی در رسالت تاریخی خود ایفا کرد دوران دفاع مقدس است.

کاظمی اضافه کرد: اگر نظام اسلامی پرافتخار و سرافراز است و برای نیل به آرمان‎های مقدس زمینه فراهم است و می‌خواهد یک جامعه ایمانی و موفق بسازد و در برابر دشمنان هیچگاه سر خم نکند به برکت خون پاک شهیدان است.

وی خاطر نشان کرد: آنچه که در این روزها در عرصه جنگ نرم دشمن در رویارویی روانی جبهه استکبار با نظام اسلامی مهم است اینکه مردم ولایتمدار، بصیر و خداگونه ایران اسلامی که همواره دل در گروی شهیدان والامقام و دفاع مقدس دارند به نیکی دریافته‎اند که توطئه‎های استکبار جهانی بر ضد این ملت مظلوم و بر ضد انبیا و اولیا توهین به ساحت مقدس و نورانی نبی گرامی اسلام (ص) است و تمامی ندارد و باید همواره آماده مقابله با نیرنگ‎های پیوسته دشمنان باشیم و هیچگاه غافل نشویم.

مسئول طرح صالحین سپاه دشتی نیز گفت: اعضای حلقه شجره طیبه صالحین و سرگروه‎ها باید همیشه ثابت باشند.

حجت‌الاسلام صابر حاجی‌زاده افزود: طرح صالحین باید پایگاه‎های مقاومت بسیج را تبدیل به دانشگاه معنوی کنند و یاددهنده و یادگیرنده خوبی برای جوانان و نوجوانان و اقشار باشند.

وی تاکید کرد: بسیجی بودن و بسیجی شدن را دست کم نگیرید زیرا بسیج امر مقدسی است و بسیجی شدن قداست دارد و قداست را باید حفظ بکنیم.

بشیر یوسفی فرمانده حوزه والفجر درازی نیز گفت: در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتگی‏ها و ایثارگری‏های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی همه جریان‏ها و مسائل دیگر را تحت‌الشعاع قرار داد.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول