اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صالحین گرمسار خبر داد

تشکیل حلقه مربیان در نظام صالحین گرمسار

خبرگزاری فارس: مسئول نظام صالحین شهرستان گرمسار گفت: تشکیل حلقه مربیان تأثیر شگرفی در پیشرفت کیفی حلقه‌های صالحین دارد و این اقدام در گرمسار انجام می‏شود.

تشکیل حلقه مربیان در نظام صالحین گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حجت‌الاسلام ابوذر عامری ظهر امروز در جمع مربیان و مسئولان اجرایی نظام تربیتی صالحین سپاه ناحیه گرمسار در مسجد جامع شهرستان اظهار داشت: آسیب‌شناسی حلقه‌های صالحین، ارائه راهکار جهت تسریع در پیشرفت کیفی حلقه‌های صالحین، حل بحران‌های اجتماعی و فرهنگی شهرستان از جمله اهداف تشکیل حلقه مربیان است.

وی افزود: مربیان می‌توانند با توجه به ارتباط با بدنه مردم و بسیجیان، ضرورت‌های فرهنگی را به اطلاع مسئولان امر برسانند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه گرمسار با اشاره به برخی از مشکلات مطروحه از طرف مربیان، اعلام کرد: باید در این جلسات ماهیانه‌ای که با هم داریم، دردهای مشترکمان را بشناسیم و به یک علاج واحد دست یابیم و به صورت هماهنگ به درمان بپردازیم.

مسئول تربیت و آموزش سپاه دامغان نیز گفت: مربیان حلقه‏های صالحین باید بصیر و آگاه باشند؛ چراکه مربی صالحین وقتی می‏تواند در جذب افراد به مسیر صلاح و کمال، موفق باشد که روح حاکم بر فرایند جذب را با تمام وجود دریافته باشد.

معصومه شمسی‏پور افزود: اجرای هر چه بهتر شجره طیبه صالحین برای تربیت نیروهای مومن، بصیر، توانمند و آگاه به عنوان مهم‏‌ترین ماموریت بسیج مطرح است.

وی بیان کرد: شجره طیبه صالحین به عنوان یک راهبرد کلان در سطح سازمان بسیج مستضعفین راه‏اندازی شده است که با برقراری ارتباط هر یک از اعضا در آن به صورت شبکه‏ای منظم و مرتبط موجبات رشد تربیتی آنها را فراهم می‏کند.

شمسی‏پور تصریح کرد: حلقه‏های تربیتی مربیان و سرگروه‏ها که توسط یک نفر سرمربی هدایت و رهبری می‏شوند، از اهمیت ویژه‏ای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: حلقه‏ها به تقویت، انسجام و انس و الفت نیاز دارند و برای ارتقای سطح تربیتی و بصیرتی آنها نشست‏هایی با حضور حلقه‏ها، سرگروه‏ها و مربیان برگزار خواهد شد.

مسئول تربیت و آموزش سپاه دامغان ادامه داد: زمینه‏سازی برای تبدیل آموزه‏ها و معارف دینی در رفتار اسلامی و عمل صالح، افزایش بینش و درک صحیح سیاسی، معیارها و شاخص‏های سنجش و شناخت جریان حق و باطل از اهم نشست‏های بصیرتی در سطح پایگاه‏های بسیج است.

شمسی‏پور گفت: نشست‏های معرفتی ویژه حلقه‏های عام بوده که از 50 نفر در پایگاه‏های مقاومت خواهران تشکیل می‏شود و جلسات در قالب نشست‏های معرفتی و بصیرتی است که با نام هیئت منتظران موعود برگزار می‏شود.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول