اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

نمایشگاه دستاوردهای حلقه‌های صالحین در دشتی برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه دستاوردهای حلقه‌های صالحین در دشتی برپا می‌شود.

نمایشگاه دستاوردهای حلقه‌های صالحین در دشتی برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی مراد کاظمی صبح امروز در ششمین جلسه شورای اداری دشتی اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس نمایشگاه یاد یاران توسط گردان امام حسین(ع) خورموج و نمایشگاه دستاوردهای شجره طیبه صالحین توسط بسیج هنرمندان در فرهنگسرای شهید شهریاری و نمایشگاه عفاف و حجاب در دبیرستان اشراق این شهر افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه دشتی، نشست بصیرتی مردمی، گردهمایی حلقه‌های صالحین، یادواره زنان ایثارگر شهرستان دشتی، همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت، عطرافشانی قبور مطهر شهدا و پیاده‌روی و کوهپیمایی خواهران بسیجی را از برنامه‌های دفاع مقدس در دشتی عنوان کرد.

وی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس سه ساختمان پایگاه مقاومت امام سجاد(ع) شهر شنبه، پایگاه مقاومت جواد الائمه(ع) و پایگاه مقاومت بسیج نبی اکرم(ص) در کاکی افتتاح و بهره‌برداری شد.

کاظمی تجلیل از فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج، برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس و دستاوردهای حلقه‌های شجره طیبه صالحین، دیدار با خانواده‌های ایثارگران، رژه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج و برگزاری ایستگاه‌های صلواتی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

وی نواختن زنگ مقاومت و بیان خاطرات توسط رزمندگان را یکی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: مراسم اختتامیه دوره تکمیلی 45 روزه گردان امام حسین(ع) خورموج در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

کاظمی به نقش مداحان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: در هفته دفاع مقدس همایش نقش مداحان در حماسه هشت سال دفاع مقدس در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توسط حوزه ولی عصر کاکی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اجرای مسابقات ورزشی بین سربازان، تجلیل از سربازان نمونه، فراخوانی پایگاهی گردان‌های عاشورا و الزهرا(س)، خاطره‌گویی و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران کارمند، شب شعر دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران، نشست توجیهی سرمربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین و دیدار با ائمه جمعه شهرهای خورموج و کاکی از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا می‌شود.

کاظمی از برگزاری گردهمایی بزرگ بسیجیان و رزمندگان در شهر خورموج خبر داد و افزود: پیاده‌روی و کوهپیمایی جهادگران بسیجی در کوه‌های همجوار شهر خورموج و رژه موتورسواران بسیجی در سطح شهر از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهد بود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول