اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

مسئولان فرهنگی در تقویت حلقه‌های صالحین احساس تکلیف کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: مسئولان فرهنگی در تشکیل و تقویت حلقه‌های صالحین در آموزش و پرورش بیشتر احساس تکلیف و مسئولیت کنند.

مسئولان فرهنگی در تقویت حلقه‌های صالحین احساس تکلیف کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، هامون محمدی عصر دوشنبه در همایش دوسالانه کمیته‌های اجرایی بسیج دانش‌آموزی گیلان که با همت بسیج دانش‌آموزی، سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه قدس گیلان و اداره کل آموزش و پرورش استان در دهکده ساحلی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به هجمه‌های سنگین دشمنان انقلاب اسلامی و لزوم پایداری و ایستادگی در مقابل آنها اظهار کرد: دشمن با توطئه‌های خود بسیاری از کشورها را به وحشت انداخته است اما جمهوری اسلامی ایران با توکل بر خدا و پایداری و ایستادگی در مقابل تمام دنیای استکباری، دشمن را به زانو درآورده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران سرمایه‌های عظیمی دارد که اگر آنها را شناسایی کنیم و بهره بگیریم هیچ جوانی به بیراهه نمی‌رود.

فرمانده سپاه قدس گیلان شهیدان را گواه زنده‌ای خواند که اگر آنها به خوبی شناسانده و راهشان طی شود بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری درباره تشکیل حلقه‌های صالحین گفت: مسئولان فرهنگی در تشکیل حلقه‌های صالحین با حضور دانش‌آموزان و مربیان آنها و تقویت حلقه‌های تشکیل شده در آموزش و پرورش بیشتر احساس تکلیف و مسئولیت کنند.

محمدی هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جدید و آینده عنوان کرد و یادآور شد: باید جوانان و نوجوانان نسل بعد از جنگ و آینده بدانند که این ملت با کمترین امکانات جنگی، با نیروی ایمان به خدا و توسل به اهل بیت (ع) چگونه در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح کفر ایستاده‌اند و در این راه عزیزان به ویژه جوانانی را از دست داده و همواره قدردان امانت شهدا، انقلاب و نعمت ولایت فقیه هستند. 

وی درباره کاروان اعزامی راهیان نور از گیلان خاطرنشان کرد: امسال 31 هزار و 455 نفر از دانش‌آموزان گیلان که 15 هزار و 45 نفر آن دختر و 16 هزار و 410 نفر دانش‌آموز پسر مقطع دوم دبیرستان و سوم کار و دانش هستند به همراه راویان جنگ و روحانیون در قالب کاروان‌های دانش‌آموزی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

به گفته این مسئول اعزام نخستین گروه از این کاروان‌ها ویژه دانش‌آموزان دختر در 12 مهر امسال آغاز می‌شود.

همایش مذکور با حضور فرماندهان و مسئولان سپاه، رؤسای مناطق 33 گانه و مسئولان کانون‌های فرهنگی آموزش و پرورش در مجتمع رفاهی دهکده ساحلی انزلی برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول