اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مجمع انتخابی هیئت هنرهای رزمی

رئیس هیئت هنرهای رزمی استان مرکزی انتخاب شد

خبرگزاری فارس: در مجمع انتخابی هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو استان مرکزی مسعود آقازیارتی با کسب حداکثر آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

رئیس هیئت هنرهای رزمی استان مرکزی انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو ظهر امروز در مجمع انتخابی این هیئت گفت: هیئت‌های استانی باید نگاهی عام به سبک‌های مختلف این رشته داشته باشند، چرا که داشتن نگاهی عام به سبک‌های مختلف موجب کسب موفقیت در این رشته می‌شود.

ابوالفضل حیدریان افزود: هیئت‌های استانی بازوان اصلی فدراسیون در رسیدن به موفقیت هستند و در صورت دنبال کردن برنامه‌های فدراسیون است که می‌توانند در کسب موفقیت‌ها نقش‌آفرین باشند.

وی با اشاره به فعالیت 16 سبک از 19 سبک هنرهای رزمی در فدراسیون تصریح کرد: به منظور راه‌اندازی تمام سبک‌های رزمی در فدراسیون درخواستی به شورای ساماندهی امور ورزشی ارائه دادیم که با موافقت این شورا تمامی سبک‌های رزمی در فدراسیون فعال خواهند شد.

سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو ادامه داد: در حال حاضر 600 هزار نفر در رشته هنرهای رزمی در سطح کشور ساماندهی شده‌اند و استان‌ها باید بکوشند با استفاده از امکانات موجود زمینه جذب بیشتر ورزشکاران و همچنین رشد و پیشرفت این تعداد ورزشکار سازماندهی شده را فراهم سازند.

حیدریان با اشاره به راه‌اندازی هیئت رزمی در 31 استان کشور خاطر نشان ساخت: هیئت‌های استانی باید با برنامه‌ریزی زمینه کشف استعدادها را فراهم ساخته و موجب درخشش ورزشکاران این رشته در میادین و مسابقات بین‌المللی باشند.

سعید ملکی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز با اشاره به فعالیت هیئت هنرهای رزمی در تمامی شهرستان‌های استان گفت: استان مرکزی یکی از استان‌های مستعد در رشته هنرهای رزمی است که طی سال‌های گذشته موفقیت‌های خوبی نیز به دست آورده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 6 هزار نفر از علاقمندان به این رشته ورزشی در استان ساماندهی شده‌اند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول