اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر خواستار شد

احداث 2 باب سالن ورزش‌های رزمی در ماهشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر خواستار احداث دو باب سالن ورزش‌های رزمی در این منطقه شد.

احداث 2 باب سالن ورزش‌های رزمی در ماهشهر

غلامرضا خنفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: شهرستان ماهشهر دارای ظرفیت و توانمندی‌های بالقوه زیادی است که با اندکی توجه می‌توان آنها را به مرحله اجرا درآورد.

وی با اشاره مختصری به فعالیت‌های انجام شده این اداره در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی ورزش منطقه افزود: تعداد مدال‌های کشوری در سال 90 تیمی هفت مدال و انفرادی 65 مدال بوده که در مقایسه با سال 89 صددرصد پیشرفت حاصل شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر ادامه داد: حضور 12 تیم فوتبال در لیگ‌های مختلف استانی و کشوری، میزبانی والیبال نوجوانان بانوان و کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات، میزبانی والیبال دختران روستایی را داشته که باز هم در این مسابقات قهرمان شدیم.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در میزبانی کاراته کشوری که 13 استان شرکت کرده بود تیم ماهشهر قهرمان شد، همچنین در فوتبال نوجوان کشوری و صعود به مرحله نهایی توسط تیم استقلال ماهشهر را داشتیم.

خنفری اضافه کرد:  میزبان مسابقات فریزبی کشور بوده که قهرمان کشور شدیم، میزبان مسابقات بانوان پینگ‌پنگ لیگ برتر کشور بوده که در این مسابقات نیز نایب قهرمانی و سومی را بازیکنان ماهشهر کسب کردیم همچنین میزبان مسابقات فوتسال بانوان و میزبانی‌های متعدد دیگر در رشته‌های مختلف ورزشی در این منطقه بوده‌ایم.

وی در ادامه از نیازهای ورزشی این شهرستان خبر داده و خاطر نشان کرد: احداث دو باب سالن رزمی، احداث ساختمان اداری این شهرستان، احداث یک سالن تنیس به خاطر استقبال خوب علاقمندان به این رشته، زمین چمن فوتبال و کمبود نیروی انسانی در اداره است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر با تشکر از همکاری و تعامل بسیار خوب و جدی فرماندار این شهرستان با اداره ورزش و جوانان گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد رفع مشکلات منطقه در راستای تعالی بخش‌های مختلف از جمله ورزشی آن باشیم.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول