اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی کرمان در مجلس:

انقلاب اسلامی ما را از قید اسارت رهایی داد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کهنوج، قلعه‌گنج، رودبار، منوجان و فاریاب در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در همه بخش‌ها خدمات مطلوبی به مردم ارائه کرده و ما را از قید اسارت رهایی داده و استقلال و آزادی بخشیده است.

انقلاب اسلامی ما را از قید اسارت رهایی داد

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام محمدرضا امیری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بانک صادرات شهرستان منوجان اظهار داشت: مقام معظم رهبری شناخت کاملی نسبت به مسائل داشته و بسیار آینده‌نگر هستند.

وی افزود: ایشان در سال‌های اخیر تأکید بسیاری بر مباحث اقتصادی داشتند که می‌طلبد در همین راستا کار و تلاش بسیاری انجام گیرد.

امیری در بحث اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: باید بودجه و اعتبارات درست توزیع شود و با همت و تلاش شرایط مطلوبی در منطقه به وجود آوریم.

وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی در همه بخش‌ها خدمات مطلوبی به مردم ارائه کرده و ما را از قید اسارت رهایی داده و استقلال و آزادی بخشیده است. 

به گزارش فارس، مراسم تودیع و معارفه رؤسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بانک صادرات شهرستان منوجان با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم مهدی رونما به عنوان رئیس بانک صادرات شهرستان منوجان معرفی شد و از تلاش‌های موسی سمندر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

همچنین حسن کوه‌پیما به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منوجان معرفی شد و از تلاش‌های محسن سمندری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول