اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان:

کارگزاران نظام وظیفه سنگینی دارند/ دفاع از انقلاب اسلامی در هر صحنه‌ای واجب است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان گفت: کارگزاران نظام که به عنوان مسئول در هر جایگاه و پست و مقامی قرار دارند وظیفه‌شان نسبت به دیگران سنگین‎تر است.

کارگزاران نظام وظیفه سنگینی دارند/ دفاع از انقلاب اسلامی در هر صحنه‌ای واجب است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام یدالله غلامی‌ در همایش امور ایثارگران دستگاه‎های قضایی که در تپه نور شهدای گرگان برگزار شد ضمن تبریک ولادت  هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) اظهار داشت: برخی مواقع شنیده می‌شود دولتی‎ها در برنامه‎های حمایت از نظام حضور پیدا نکنند یا به نوعی"مراسم را دولتی نکنند" که این تفکری اشتباه است مگر می‎شود غنایم نظام برای کارگزاران و مسئولان و غرامت آن برای مردم باشد؟.

وی هفته دفاع مقدس را یادآور ایثار و فداکاری‎های رزمندگان، ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: در معارف دین ما سه پرونده پیرامون شهید و شهادت وجود دارد که پرونده نخست به مقام و منزلت شهید برمی‎گردد که عظمت والای آنان در قرآن، روایات و احادیث بیان شده که مردم درک جایگاه آن را ندارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه مقام شهید مقام نظر به وجه‌الله است ابراز داشت: در حدیثی از پیامبر (ص) آمده که شهدا بر سر سفره خود هر صبح و شام نظر به وجه‌الله می‌کند.

غلامی با بیان اینکه پرونده دوم به خانواده شهید برمی‎گردد یادآور شد: بر اساس حدیثی از امام باقر (ع) اگر والدینی در حیات خود حتی یک فرزندشان در راه خدا شهید شود بهتر از آن است که 70 پسر داشته باشد و بعد از حیات والدین، همه آنها در خیمه امام زمان (عج) قرار بگیرند، بجنگند و به شهادت برسند.

وی یا اشاره به اینکه پرونده سوم پیرامون شهید و شهادت به ملت شهیدپرور برمی‎گردد ابراز داشت: حضور در کنار تربت شهدا به ما این درس را می‎دهد که دفاع از انقلاب اسلامی در هر صحنه‎ای واجب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان در خصوص وظایف مردم و کارگزاران نظام در قبال شهدا اظهار داشت: پیمودن راه شهدا و پیگیری آرمان‎های شهدا از وظایف ملت شهید داده است و در رأس خواسته‌های شهدا حفظ نظام، انقلاب، ارزش‎ها، برقراری نظام اسلامی و استقرار کامل احکام اسلام، استکبارستیزی و کنار نیامدن با استکبار، حمایت از ولایت، حفظ وحدت و یکپارچگی است.

غلامی در پایان تاکید کرد: هفته دفاع مقدس باید مردم و کارگزاران نظام اسلامی را برای تشخیص وظیفه‎ای که دارند بیدار کند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول