اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بابلسر:

بابلسر امسال جرایم خشن نداشت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در شش ماه نخست سال جاری هیچ جرایم خشنی نداشتیم.

بابلسر امسال جرایم خشن نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، اسدالله طبری ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با رسانه‌های گروهی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: از رسانه‌های گروهی تقدیر و تشکر می‌کنم که در طول یک سال گذشته با همراهی و همکاری ما را در تامین امنیت شهروندان یاری کردید.

وی افزود: هفته ناجا مقارن شد با هفته دفاع مقدس که آن را به فال نیک می‌گیریم و گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را که با اهدای جان خود انقلاب و نظام را به پیروزی رساندند.

طبری با اعلام اینکه در سال جاری شعار هفته ناجا سرمایه اجتماعی اقتدار ماست، اعلام شد، گفت: بهترین و بالاترین سرمایه ما مردم‌مان هستند و تمام تلاش ما بر این است که با خدمت‌گذاری در جهت آسایش و آرامش مردم گام برداریم.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در ادامه تصریح کرد: شهرستان بابلسر شهرستان ویژه‌ای است از جمله اینکه ما شش ماه از سال را شاهد مسافران زیادی از اقصی نقاط مختلف کشورمان بوده و به عنوان یک شهرستان توریست‌پذیر و گردش‌پذیر افتخار داریم که در شهریور سال جاری بیشترین حضور هموطنان‌مان را در این شهرستان داشتیم.

وی با اعلام اینکه با تلاش شبانه‌روزی همکاران‌مان امنیت قابل قبولی را برای شهروندان و مسافران مهیا کردیم، گفت: در شش ماه نخست سال جاری هیچ جرایم خشنی نداشته و با تعاملی که با ادارات انجام شد بسیاری از مشکلات این شهرستان رفع شد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول