اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک کرمانی تیم فوتبال اتکا:

فوتبال کرمان استعداد‌های زیادی دارد

خبرگزاری فارس: هافبک کرمانی تیم فوتبال اتکا گلستان گفت: معتقدم فوتبال کرمان استعداد‌های زیادی دارد و باید به این همه توانمندی توجه کرد.

فوتبال کرمان استعداد‌های زیادی دارد

فرشید باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: بالاخره پس از پشت سر گذاشتن دو دیدار بدشانسی‌های تیم‌ تمام شد و توانستیم نخستین سه امتیاز لیگ را از گل گهر بگیریم.

وی افزود: بازی خوبی بود، بازیکنان تیم پس از رسیدن به هماهنگی بیشتر در این دیدار توانستند بازی بهتری از خود به نمایش گذارند، البته کادر فنی توانست به خوبی برنامه‌های حریف را در این دیدار تشخیص داده و با بستن راه‌های نفوذ گل‌گهر آنها را در گلستان زمین‌گیر کند.

باقری با انتقاد از قرعه مسابقات گفت: اتکا در چهار بازی نخست خود سه بازی بیرون از خانه را در برابر حریفانی مانند گسترش فولاد، شاهین بوشهر و استقلال اهواز دارد، دو بازی بسیار حساس در برابر شاهین و استقلال اهواز را در گرمای بالای 40 درجه طی این هفته‌ها پیش رو داریم.

وی به آخرین وضعیت تیم اتکا اشاره کرد و گفت: طی دو هفته اخیر یکی از مشکلات اصلی ما عدم هماهنگی تیم بود، اما ‌در دیدار مقابل گل‌گهر تیم هماهنگی خوبی داشت و در اغلب دقایق دستورات کادر فنی به خوبی در زمین اجرا شد، امیدوارم بتوانیم در ادامه مسابقات روند رو به رشدی را داشته باشیم.

باقری حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور را تجربه‌ای متفاوت با حضور در لیگ برتر دانست و عنوان کرد: بازی در پست هافبک وسط موقعیت و شرایط حساسی را می‌طلبد‌ در لیگ برتر اگر سابقه بازی در این پست را نداشته باشی، مربیان کمتر به شما اعتماد می‌کنند و در نهایت بازی به شما نمی‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: اما در لیگ دسته اول شرایط متفاوت است و مربیان به بازیکنان جوان اعتماد بیشتری دارند، باید از اعتمادی که ساکت الهامی سرمربی تیم به من داشته تشکر کنم، امیدوارم بتوانم با ادامه این روند شرایط خوبی را برای آینده رقم بزنم.

باقری فوتبال کرمان را مانند زمین‌های پر باری برای کاشت و برداشت دانست و عنوان کرد: اعتماد کردن به بازیکنان کرمانی حاصل بسیار خوبی برای مربیان دارد، معتقدم فوتبال کرمان استعداد‌های زیادی دارد و باید به این همه توانمندی توجه کرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول