اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ناکامی نمایندگان کرمان در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال

خبرگزاری فارس: نمایندگان استان کرمان در هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور ناکام بودند.

ناکامی نمایندگان کرمان در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان، گل‌گهر سیرجان و مس سرچشمه سه نماینده استان کرمان در مسابقات هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور ضعیف ظاهر شدند و در مجموع حاصل تلاش این سه تیم تنها کسب یک امتیاز بود.

در این هفته از مسابقات تیم فوتبال مس رفسنجان در برابر تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان به میدان رفت و در نهایت با نتیجه ‌دو بر یک شکست خورد، مس رفسنجان با این باخت پس از پایان هفته سوم مسابقات و با یک بازی کمتر نسبت به سایر حریفان در جدول مسابقات یک امتیازی باقی ماند.

به نظر می‌رسد شاگردان بهمن فروتن برای بهبود شرایط خود در جدول مسابقات باید از همین ابتدای فصل با کسب نتایج بهتر شرایط روزهای سخت پایان فصل را در نظر بگیرند، مس رفسنجان نیز در مکان 10 جدول رده‌بندی گروه "ب" قرار دارد.

اما در دیدار دیگر گل‌گهر سیرجان مقابل تیم اتکای گلستان با نتیجه مشابه دو بر یک شکست خورد، شاگردان قاسم شهبا که هفته گذشته با گل دقایق پایانی خود موفق به عبور از سد مس سرچشمه شده بودند، این بار در خانه حریف تن به شکست دادند، ساکت الهامی مربی سابق مس کرمان و مس سرچشمه هدایت تیم اتکا گلستان را بر عهده دارد.

همچنین فرشید باقری هافبک آینده‌دار و بازی‌ساز جوان کرمانی سابق مس کرمان نیز در این فصل از مسابقات با پیراهن تیم اتکا گلستان در مسابقات دسته اول کشور حضور دارد.

گل‌گهر نیز با این شکست در پایان هفته سوم مسابقات در جدول مسابقات سه امتیازی باقی ماند و در مکان دهم جدول گروه "الف" این مسابقات قرار گرفت.

نماینده سوم استان در لیگ دسته اول تیم فوتبال مس سرچشمه است، این تیم در این فصل از مسابقات با تدارک وسیعی عازم رقابت‌های دسته اول فوتبال کشور شده است، استخدام داوود مهابادی به عنوان سرمربی و جذب بازیکنان مد‌نظر وی از جمله مستنداتی است که همگی حکایت از تدارک بزرگ سرچشمه‌ای‌ها برای حضوری موفق در لیگ دسته اول است.

اما این تیم روز گذشته در دیداری خانگی مقابل استقلال اهواز با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد ‌تا نارنجی‌پوشان مس در این هفته از مسابقات تنها موفق به کسب یک امتیاز شوند.

مس سرچشمه نیز در پایان هفته سوم مسابقات دسته اول فوتبال کشور چهار امتیازی است و در مکان هفتم گروه "الف" این مسابقات جای دارد.

نفت مسجد سلیمان تیم صدرنشین این گروه با 9 امتیاز است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول